1.300.000 sıralama ile mezuna kalmak mantıklı bir karar mı?

daha doğrusu mezuna bıraktım geçen sene 12. sınıfın ilk ayları biraz çalıştım ondan sonra hiç çalışmadım sınava da boş beleş girdim ama kafaya koydum bu sene çalışacağım ve koçluk aldım sizce ne yapmam lazım önerileriniz var mı

200.000 civarı EA bir sıralama hedefliyorum sizce sıkı çalışma ile gerçekleşecek bir hedef mi

1.300.000 sıralama ile mezuna kalmak mantıklı bir karar mı?
Cevapla