Okulda adım çıktı diye açığa geçtim ama çalışamıyorum?

12. sınıfa geçtim 11. sınıfta bana 0rspu esk0rt işte bedavaya hem önden hem arkadan veriyo s@ks0cy kşar keş gibi lakaplar taktılar ama öyle biri değilim ve çok zorbalandım tüm 11. sınıflar böyle yaptı ve anneme ağlayarak anlattım okumak istemiyorum dedim ve annem de okumadan olmaz dedi ortak bir çare açığa geçtim bu yıl okula gitmicem ama evde zor çalışıyorum hatta dikkatim çok dağılıyor çalışamıyorum annem istersen seni dershaneye yazdırayım dedi ama çok ona da yük olmak istemiyorum sadece kütüphaneye gitmekle sınava çalışma dışında önerisi olan birisi var mı çok ihtiyacım var?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar bunlar serseri bir öğrenci grubu böyle kendilerini üstün görüp diğerlerini aşağılayarak iş yaptırtmaya çalışan yeri gelince parasını isteyen tipler ve ben hiç onlara boyun eğmedim yeri geldi laf attılarsa laflarının altında kalmadım geri cevabını verdim yeri geldi tartıştım ama bunlara gücüm yetmedi arkamdan demedikleri etmedikleri kalmadı okul dışındaki erkeklere bile ulaştırdılar öyle bi hale soktular beni annem zaten onların kim olduğunu öğrendi benden bu olayı çözecekmiş
Okulda adım çıktı diye açığa geçtim ama çalışamıyorum?
Cevapla