Arkadaşlar 12'ye geçtim temelim sıfır ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 12'ye geçtim temelim sıfır 9 10 11 gram çalışmadım ve asosyalim, asosyal olmam bir avantaj sınava kadar günde 10 saatten fazla çalışırsam iyi bir üniversite gelir mi? Bende sınavın aşırı zor olduğunu az çok tahmin edebiliyorum.

Arkadaşlar 12'ye geçtim temelim sıfır ne yapmalıyım?
Cevapla