2 yıllık özel üninin yıllık fiyatı 35000den 105e çıkmış, aileme söylemeye çekiniyorum ve daha okumak istemiyorum normal mi?

Arkadaşlar çıldırıcam gerçekten basit bir özel üninin fiyatı nasıl bu kadar artar ya? Ailem zaten her şeye sinirleniyor, buna on bin tane laf edecekler eminim ki. Okumaktan soğudum resmen, okumasam daha mı iyi ederim sizce zaten 2 yıllık bir bölüm? Bazen pandemi olsa da tekrar kapanmasa diye düşünmüyor da değilim artık yaşanılmıyor yemin ederim ölsek bundan iyidir.
2 yıllık özel üninin yıllık fiyatı 35000den 105e çıkmış, aileme söylemeye çekiniyorum ve daha okumak istemiyorum normal mi?
Cevapla