Ailem kardeşlerim okuyor diye onlara ayda 35 bin TL harçlık veriyor. Bana 15 bin TL veriyorlar. Bu haksızlık değil mi?

19 ve 21 yaşında 2 erkek kardeşim var üniversiteye gidiyorlar. Ben 24 yaşındayım. Ailem onlara kişi başı 35 bin lira veriyor. Bana ise 15 bin lira veriyorlar. Bana az vermeleri haksızlık değil mi?

Ailem kardeşlerim okuyor diye onlara ayda 35 bin TL harçlık veriyor. Bana 15 bin TL veriyorlar. Bu haksızlık değil mi?
Cevapla