1 gün garsonluk yaptım bugün istifa ettim insanlardan emir almak zor geldi özellikle otelde kaprisli insanlarla çalışmak çok zor?

Siz yapabilir misiniz garsonluğu müdür resepsiyonistlere iyi davranıyor fakat bana gelince herkes ayrımcılij yapıyo gibi hissettim ve işten çıktım haklı mıyım sizce kaldıramam öyle şeyleri müşteri olsa anlicam ama bizzat otelin içindeki insanlar tarafından dışlandigimi hissettim biraz

1 gün garsonluk yaptım bugün istifa ettim insanlardan emir almak zor geldi özellikle otelde kaprisli insanlarla çalışmak çok zor?
Cevapla