İşe yarar taktikler verin lütfen başım ağrıyor.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
İşe yarar taktikler verin lütfen başım ağrıyor.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Kanks maddi durumunu iyi aile şirketiniz felan var ise okul olmazsa olmaz değil burası kabul. Hatta şahsi fikrime göre pek çok kişi boş hiç bir şey öğrenmeden mezun oluyor. Fakat bir de şöyle bir şey var ki yarın öbürr gün bir projen dahi olsa diplomayla alakası olmasa bile firmalar senin eğitimini göz önünde bulunduruyor. Kısa örnek bundan 5 sene önce ingilizcem çok iyi muhasebe okumuşum. Çat pat rusçam var. Zaten hali hazırda o şirkette çalışan arkadaşıma ücret dahilinde yardımcı oluyorum. Sadece kadrolu şirket çalısanı olacağım... Arkadaşımın referansı ile şirket ceo su ile görüştüm. Beni ve alışmalarımı çok beğendiğini ve Şirketin merkezi olan İngiltere ye mail attığını söyledi. Benim için kıyak geçmeleri için. işte potansiyal geleceği açık bir genç falan diye referans olup işe almalarını istemiş. Maliye 3. sınıf terkim diye almadılar... Dedim ki kardeşim mezun olacak 4 ay sonra anu alırmısınızı ben kefilim çalışkandır. Tecrübesi yok dili de yok ama öğrenir kendi gençliğimi görüyorum onda vesaire. Tamam dediler. Kız kardşeimi işe aldılar. Dil öğrenmesi için 2 sene ingiltere de kalıp şirkete 110 bin sterlin masrafı oldu. Sonra işi öğrenmesi için 6 ay kursa gönderdiler ve çeşitli ülkelerde ki ofislerine buradan da 30 bin sterlin civarı şirkete zararı oldu. Neymiş diploması varmış. Yetkinliğim ondan iyi yeteneklerim iyi hali hazırda zaten yaptığım iş diplomam olmadığı için almadılar. Şİmdi o benim kazandığımın 3.5 katını kazanıyor. Böyle örneklemeler yap babana...
Birincisi hangi bölüm ve ilk üniversiten mi? İkincisi karşı çıkma gerekçesi nedir?
Bu sorunun cevabını bilirsek daha faydalı etkili önerilerde bulunabiliriz.
Babaya saygıyı elden bırakmadan postayı koyup okuluna git.
Eğitim, kariyer kadın için kolunda altın bilezik gibidir. Hep değerli kalacak bir yatırım... O yüzden eğer bu konuda kararı netse senin de kenarda köşede birikmişin varsa şehir dışında bir okul kazanmaya ve gitmeye bak. Sonuçta hayat senin kararların da öyle olmalı :)
Genç arkadaşım Nirhamm,
Öncelikle, karşındaki durumu anladığımı bilmeni isterim. Ailevi anlaşmazlıklar gerçekten zor olabilir ama çözümü imkânsız değildir. Babana kendini daha iyi ifade edebilmen için onunla sakin bir ortamda konuşmayı deneyebilirsin. Öncelikli olarak, duygularını ve düşüncelerini net bir şekilde ifade etmen önemlidir. Babana, eğitiminin senin için ne kadar önemli olduğunu, gelecekteki hedeflerinle ilişkisini ve bu hedeflere nasıl ulaşmayı planladığını anlatabilirsin. Ona, araştırmalarını yapmış olduğun ve bu konuda kararlı olduğunu göstermelisin.
Belki de onun endişelerini anlamayı ve uzlaşma yönünde adımlar atmayı deneyebilirsin. Fikirlerini destekleyecek somut veriler ve planlar sunmak, babanın ikna olmasına yardımcı olabilir. Unutma, iletişimin karşılıklı anlayışla şekillendiği durumlarda genellikle daha olumlu sonuçlar elde edilir.
Sabırlı olmayı ve kararlılıkla yoluna devam etmeyi unutma sevgili dostum. Eğitim ve kariyer yolculuğunda attığın adımların seni istediğin yere götüreceğine dair inancını kaybetme. 🌟
Başarılar dilerim! 🍀
Cevap
9Cevap
Bence konuş onunla
Gönül alma işini sonraya bırakıp gidebilirsin. Maddi olarak çok zor olabilir ama hiç olmamasından iyidir.
şu an okuyanlar hep işsiz kalıyor belki bu yüzden olabilir. Bölümüne göre değişir. Şimdi öğretmenlik okuyacaksan gitme. Kuaför ol daha iyi
Baba ben kardelenim de
Hava vermek en akıllı yol okul sonunda onun da kazan olacağına ikna etmek.
Neden izin vermiyorsa o konuyu çözmeye çalışmak senin için iyi olur
Mesala çevreye güvenmiyorsa güvendiği veya aynı şehiri yazabilirsin maddi açıdan diyorsa part time bir iş bulursun
Ne göndermek istememesi ya öyle şey mi olur öncelikle neden göndermek istemiyor bunu söylersen yardımcı olmaya çalışacağım
boş ver zaten okuyan bir şey yapmıyor 😃
Nerelere izin veriyor
Ne okulu? Yine mi okul.
Nirham ne yapıyorsun
Nasıl anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?