Belediyede staj yapmanın nasıl bir avantajı var, üniversiteden sonra iş bulma imkanı kolay mıdır?

Ben lisede istemeyerek muhasebe okudum, beni lise hayatında tek mutlu eden şey buyuksrhir belediyesinde staj yapmaktı. İleri de de çok büyük artısı olacağını söylemişlerdi, ama sadece muhasebe alanında mi bilemiyorum, inonu universitesi siyaset bilimi ve uluslararasi ilişkiler kazandım, farkındayım bölümler arasında pek bi bağlantı yok ama, yinede bi faydası olur mu acaba?
Belediyede staj yapmanın nasıl bir avantajı var, üniversiteden sonra iş bulma imkanı kolay mıdır?
Cevapla