Arkadaşlar Konya'da oturanlar ya da orayı bilenler lütfen yanıtlasınn?

Arkadaşlar merhaba, yerleştirme sonuçları açıklandı umarım herkes istediği yeri kazanmıştır. Bana konya çıktı ahahahshsh ve arkadaşlar Kadınhanı diye bir yer buradan ben tren garına vs ya da merkeze nasıl gideceğim internette hiç bir şey yazmıyor sonuç çıkmıyor sanki yok gibi başımdan aşağı kaynar sular dökülüyor vücudum boşaldı resmen allah aşkına tren garına ya da otobüs terminaline ben buradan gidebiliyor muyum otobüsle?
Arkadaşlar Konya'da oturanlar ya da orayı bilenler lütfen yanıtlasınn?
Cevapla