Ailemden gizli üniversite tercihi yapmıştım. Yazdığım bölüm geldiği için ailem kızdı, kızmaları normal mi?

Ailem kendi istediği bölümü yazdırmıştı bende ailemden gizli 2. tercih olarak 2 yıllık elektrik bölümünü yazmıştım şimdi yazdığım bölüm tuttu. Ailemden gizli üniversite tercihi yapmıştım yaptığım bölüm tuttu babam bana çok kızdı ne yapmalıyım?

Ailemden gizli üniversite tercihi yapmıştım. Yazdığım bölüm geldiği için ailem kızdı, kızmaları normal mi?
Cevapla