Ailem kendi istediği bölümü yazdırmıştı bende ailemden gizli 2. tercih olarak 2 yıllık elektrik bölümünü yazmıştım şimdi yazdığım bölüm tuttu. Ailemden gizli üniversite tercihi yapmıştım yaptığım bölüm tuttu babam bana çok kızdı ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBu senin seçimin ve tercihin. Babanın kızması kendi dediğini gerçekleştirememenin verdiği kızgınlık yani söz sahibi olamaması tercih sonucunda. Senin tercih ettiğin alan değil aslında. Sen nasıl mutluysan onu yap. Yeri gelecek okuldan sonraki hayatta da ailenle zıt düştüğünüz anlar olacak. Onlar da sende birtakım olabilecekleri kabullenmelisiniz. Meslek ve istihdam senin aldırış etme kızmalarına geçer zamanla.
07 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Ailen seni özgüvensiz görüyor ondan sen bakma onlara. Bu işleri yapan birçok insan var. Ecel gelse bahanesi çok elektriğe bakmazki.
Soran1 yılBenim edi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Senin aileden kopman gerek fiilen. Onlarla yaşadıkça hep engel koyacaklar önüne.
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar buyutuyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
En İyi Cevaplar
1 yılAileler niye böyle yapıyor ya benim babam da üniversiteyi geçtim zaten dediğini yaptım onda işe başlarken şehir dışına atanmak istediğim için kemerle korkuttu beni asla unutmam Bu tavırlara ne kadar erken son verdirsen o kadar iyi çünkü her şeyi kendilerine hak buluyorlar bak şimdi de evlilik tercihime karışıyorlar
02 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Kızmaları normal ama ne olursa olsun bu hayat senin. Ailenin kararları ve düşünceleri her zaman önemli fakat bu hayatı sen yaşayacaksın. Zamanla onlarda kızmayı bırakır, sen geleceğe odaklan. şu an sana kızsalar da sen elbet bir gün onları gururlandıracaksın. Hayatında başarılar.
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılbir şey yapma senin adına çok çok mutlu oldum 🥰 bu hayat onların değil senin hayatın sen çalıştın ekmeğini de senin yemen gerekiyor hayırlı olsun şimdiden 🥰
01 Yorumla
Soran1 yılbu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi bir de Ailem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Genç arkadaşım, sevgili dostum, içinde bulunduğun durumun zor olduğunu tahmin ediyorum. Aileni hayal kırıklığına uğratmış gibi hissetmek insanı gerçekten üzüyor olabilir. Ancak, bu tür durumlarda açık ve dürüst iletişim çok önemlidir. Babana bu bölümü neden seçtiğini ve gelecekle ilgili ne tür planlar yaptığını sakin bir şekilde anlatmalısın. Seninle aynı fikirde olmasa bile, ona duygularını ve düşüncelerini samimi bir şekilde ifade etmen önemli. Eğitim ve kariyer yolculuğunda kendi tutkularının peşinden gitmek cesurca bir adım. Kendi mutluluğun ve başarın da ailen için önemli olacak, zamanla bunu göreceklerdir. Üniversite yılları kendini keşfetmek için harika bir fırsat; bu dönemi iyi değerlendirmeye çalışmalısın.
Unutma, kariyer yolculuğunda bazen zorluklarla karşılaşacaksın, ama bu seni daha da güçlü yapacak. Kendine güven ve tutkularının peşinden gitmekten çekinme. Eğitim sürecinde ve kariyer yolculuğunda bol şanslar dilerim! 🌟📚00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
17Cevap
YKS2026 konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ailen ne diyordu, sen ne yazdin, ona göre cevaplamak daha doğru olur.
112 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Siz kendi ailenizi daha iyi bilirsiniz 2gün söylenip sonra unuturlar mı yoksa her gün başınızın etini mi yerler. unuturlarsa kolay iki gün sabret ama her gün söyleneceklerse ve kızgınlıkları hiç geçmeyecekse zor olur bu durum senin için ama yinede kendi istediğin bölümü oku onlara bu bölümü ne kadar çok istediğini anlat ve onşarın istediği bölüm olsaydı ömrün boyunca mutlu olamayacağını anlatmaya çalış diye tavsiyede bulunabilirim sana.
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Türkiye ee itibar lisans mezuniyetinde. 2 yıllık degil 4 yıllık okuman senin ilerde sosyal sınıfını bile belirler. Ama amaç hızlı is bulmak ise elektrik myo daha doğru tercih. Ama yerinde olsam aileni dinler, ne yapar eder lisans okurum. Kamu yönetimi sana ne kazandırır orası başka... ailenin sana olan güvenini yeniden saglamak için tartışmadan oturup konuşman lazım. Senin iyiliğini istedikleri kesin, gittiikleri yol ve sözleri hatali olsa da.
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yıl@merakettikleri Milletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
Soran1 yıl@merakettikleri Benim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- YKS2026 konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBence kızmaları hiç normal bir durum değil elektrikte harika bir bölüm neden kızıyorlar?
04 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Bu çok zor bir durum ömür boyu ailenin himayesinde de kalamazsın kendini bir şekilde göstermen gerek sanırım yani onları bir şekilde inandırmalısın sana güvenmemelerinin altında yatan sebepler vardır mutlaka bunları bir şekilde açman lazım 3 yılda çok uzun zaman kaybı yazık yani...
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- YKS2026 konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılOturup konuş herşeyi hak verecektir gadası
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- YKS2026 konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılbence geçer düşünme.. doğruyu söyle
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılÖncelikle bence ailenin ne dediğinin pek bir önemi yok, evet onlar bizi bu dünyaya getirenler belki nefes almamiz bile onların sayesinde ama biz secmedik bu dünyaya gelmeyi ve istediğin konuyu tercih etmişsin yanlış bir şey yapmamişsinki ve üstelikle sevdiğin şeyde başarılı olmuşsun ki diyeceğim tek şey şu birşeyi istiyorsan onu yap hayallerinin ve sevdiğin şeylerin peşinden koş keyif almadığın bir şeyden sıkılırsin birtane hayatın var değerlendir bence! Boll şans ve başarılar diliyorum sana seçtiğin şey herneyse!🤗
11 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Gizli Üye(25-29)1 yıl2 yıllık seçtiğin için kızdılar galiba ama boş yapmışlar. İş imkanları daha fazla oluyor hem de daha erken işe atılıp daha az sorumluluk alıyorsun. Ben de 2 yıllık mezunuyum hayatımdan gayet memnunum. düşünüyorum da diğer meslekleri yapamazdım. mimarlık, mühendislik, doktorluk, avukatlık vs. çok ağır meslekler hayatım boyunca onun stresini taşıyacağıma ara eleman olarak çalışırım kafam rahat olur. Dil kurslarına ya da halk eğitimin kurslarına yazılıp burada da kendine bir şeyler kazandırabilirsin. elalem aa ne güzel meslek maşallah desin ya da yaa doktor musun, avukat mısın deyip göz büyütsün diye o stresi yaşayamam. Zaten günümüzde çoğu kişi bu şekilde meslek sahibi olduğu için işini düzgün yapan yok. hepsi mutsuz ve bunun hırsını bizden çıkarıyorlar.
34 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılhiç takma kafana. Bizim ülkede maalesef böyle bir sorun var lisans altını üniversiteden saymıyorlar. Oysa gayet iyi meslekler ama elalem ne der diye düşünüyorlar herhalde.
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılAsla pes etme yıllar önce bende kendimi gizlice dershaneye yazdırmıştım maddi sorunlar yüzünden babam pek sıcak bakmamıştı üni okumama. O zamanlar harçlıklarımla ve staj paramla bi şekilde dershaneyi ödüyordum. Baya kızmıştı babam ben ama okuma meraklısı olduğum için inat ettim kimseyi dinlemedim hedefim 4 yıllık FTR okumaktı sınavlara girdim 2 yıllık fizyoterapi teknikerligi kazanmistim babam şok.. geldi beni kucakladı özür diledi anladı hevesli olduğumu. Dedim ben bunu bitirdikten sonra 4 yıllık okuyacağım dedim kendime çok inanıyordum. Sonra 2 yıllık bitti Dgsye girmeden normal sınavlara girip 4 yıllık FTR kazandım çok şükür şu an Fizyoterapistim ve şu an ailem benimle gurur duyor. Bazen kimseyi dinlemeyeceksin iç sesine kulak ver ve kendine inan
36 Yorumla- 1 yıl
Tebrik ederim, helal olsun.
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Ooo bizdede neler demişlerdi yok 2 yilliktan bise olmaz bla bla diyen akrabalar. Ama başkalarının sözüne takılan biri olsaydım hemen etkilenirdim. Ama ben tam tersiyim o yüzden başarılı oldum zaten. Sen kendince inandiktan sonra kimseyi dinlemeyeceksin kendine odaklı olmalısın. Ailen kendi egosunu tatmin etmek için, başkaları ne der kafasında olduğu içi daha sana saygı bile duymuyorlar. Acı ama gercek çoğu aile kendi çıkarı için evlatlarını kullanıyor. Pasif olma ailende olsa dişli ol baskın ol erkeksin sen. Tercihlerime saygı duymanızı bekliyorum bu hayat benim diceksin
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Kendinle barışık ve ozguvenli olmalısın aslında ailenin sana bu şekilde davranması senin tekamül yolculuğunda ilerlemen gerektiğinin işareti. Onlar konuşup dursun oradaki derin mesajı almaya bak. Sakın yılma kendine saygın olsun. Bi gün çok güzel para kazandığında sana yalakalık yapacaklar bunu buraya yaz.
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılBence swn doğru olanı yağmışsın. Ayrıca seni cesaretinden dolayı da tebrik ediyorum. O üniversiteye sonuç olarak onlar gitmicek sen gideceksin ve sen karar vermelisin demi yani. Babalar kızar da sever de boş ver benim babamda geçenlerde neden bana buzlu şu getirdin diye herkesin içinde kızıp bardaktaki suyu yüzüme serpmişti.
210 Yorumla- 1 yıl
Kusura bakma son cümleye çok güldüm :)
- 1 yıl
@merakettikleri kanka gülüncek bişey mi beni rezil etti diyom
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Aynı durumu bende yaşamıştım küçükken amcam yapmıştı aynısını bana ve ben çocuk halimle durumun ciddiyetini anlamıştım ve gülmüştüm o durumdayken. Unutmuştum bu olayı hatta şimdi hatırladım senin mesajının üzerine üzücü ;(
- 1 yıl
Cidden üzücü kanka boooşver. Üniversiteye gittin mi zaten yanında olmicaklar kafaya takmaa
- 1 yıl
@merakettikleri kendimi yalnız hissetmedim sayende sağ ol
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Koruyucu ekipmanlar giymeyenler ölebilir belki ama iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uyulduğu sürece elektrik çarpacağını sanmıyorum kiiii ailenin bu bölümü istememesinin nedeni bu bölüm hakkında bilgi eksikliği olduğu için bende senin için daha iyi meslekler tıp mühendislik falan istediklerini düşünmüştüm bence senin yapmam gereken ailene bölümü olumlama yaparak iyi yönlerini göstermen gerek hem gayette iyi bir bölüm bence iş bulmakta da pek zorlanmazsın ucu açık.
- 1 yıl
Bunlar seni aksine motive etsin onlara nasıl da becerikli olduğunu göster. Ve bu mesleği yap.
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yıl
Ailenizin üniversite tercihiniz nedeniyle kıyması, genellikle endişelerinden katnaklanabilir. Tercihinizin ailenizin beklentileriyle örtüşmemesi ya da bu konuda yeterince bilgilendirmemeniz, onları hayal kırıklığına uğratmış olabilir. Bu tür durumlarda, açık bir iletişim ve duyguların anlaşılması genellikle en iyi çözüm olcaktır.11 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılYani kendi istediğin bir bölümü seçtiysen bir isteyerek yaptıysan ailenin kızmaya hakkı yok Ama tabii ki işin içinde bulunduğun durumu bilemem ama şöyle bir gerçek var artık olan olmuş son 3 çocuklanmış Bu saatten sonra herkesin birbirine saygı duyuyor destek olmaları gerekiyor.
11 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
benim hangi ne sınavına girdiğimi bilmiyorlardı. yani onlara planlarımı söylesemde anlamıyorlardı. o dönem 2 yıllık üni okumuştum. bir daha üni okumak için o sene dgs ve yks girdim. hatta tercih yaptığımı bile bilmiyorlardı öyle bir serkeş hayat benimki. neyse dgs olmayınca yksden son gece sanırım tercih ne yaptığımı hatırlıyorum. kıbrısı yazdım çıktı o kadar uzak bir yere onlara sormadan yazmışım. bence ailene git bunu anlat mesela en azından benim gibi yurt dışı yazmamışsın :d
02 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
1 yılHerkese aynı cevap. Kopyala yapistir yapmış. Bence ailen sonuna kadar hakli. İnsanlar sana yardımcı olmaya çalışıyor. Vaktini ayırıp fikir sunuyor. Sen kopyala yapıştır yap. Ailene bu yüzden katılıyorum.
10 Yorumla
1 yılBir anne baba neden cocuklarinin ne okuyacagina karisir ki? Benim ne annem ne babam git sunu oku bunu oku demediler. Ben ne okumak istediysem tamam dediler. Sonucta okuyan benim neden ebeveynler cocuklarin isteklerine kendi hayatiymis gibi engel olur ki? Ben anlamiyorum ya. Neyse sen istedigini yap umursama kimseyi senin hayatin. O meslegi hep sen yapacaksin çunku onlar ya da baskasi degil.
11 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılBu aileleri anlamak çok zor hayat senin sonuçta Allah bu hayatı sana verdi kensinistedigin gibi yaşaman için
11 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Gizli Üye(25-29)1 yılYapcak bir sey yok. Sen ne okumak istiyorsan onu okiycaksin. Aileler artik her b*ka karismasin ya yeter. Eger gercekten isteyip yazdiysan uzulecek bir sey yok. Aileler bizi buna mecbur ediyorlar. Ne istiyorsan onu oku. Kizarlarsa kizsinlar takma
03 Yorumla
Soran1 yılbu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi bir de Ailem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılKardes sen cocuk musun? Üni yaşina gelmişsin ama biraz garip konusuyorsun kendine guvenin yok mu? Her seyi hesap ederek yazmadin mi bölümü?
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(36-45)1 yılElekririk bölümü ise hemen yabancı dil ogren Almanca. burada fabrikalarda çok fazla ihtiyaç duyuyorlar. Aileni boş ver senin hayatın bu. B2 yap ve yurt dışına çıkmak için para biriktir anında alırlar.
01 Yorumla
Soran1 yılbu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi bir de Ailem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
1 yılnormal degil sen okuyacaksin o bölümü onlar degil , sen mezun olunca çalisacaksin sevdigin işi yapmanin veya gitmen yablis degil
018 Yorumla
Soran1 yılbu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi bir de Ailem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Türkiyede ailede yaşamak çok zor seni anlıyorum. Ailen çok kuruntulu öyle bir şey olmaz. sen kendini bilirsin, sen neyi iyi yapacagini bilirsin Sevdigin işin peşinden gitmek zorundasın insanlar herzaman boş konuşur
- 1 yıl
Ben sana güveniyorum. Ayrica bunun el beceri ile ilgisi yoktur. İlk yıllarda teori dersi görüyorsun son yılda stajda ögrenirsin zaten illa ki ögreneceksin sonra uygulamaliya geçiceksiniz bos yapmislar
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Ailen sana istedigi kadar güvenmesin ben sana güveniyorum. Sen erkeksin çalış ve o bölüme kendin git kayıt yaptır. Onlardan para almak zorunda degilsin. Ayrica kayit yaptirdigin zaman burs başvurusu yaparsin burs alirsin ya da çalışırsın
- 1 yıl
kazanırsın
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
- 1 yıl
Ona deki gamze diyor ki ; 1 yıl kaybedecegim bunun hakkını nasıl vereceksin kazanacagımın garantisini verecek misin ? benim yerime sen mi okuyacaksın? benim yerime sen mi o meslegi yapacaksın bu söylediklerimi annene ilet lütfen
- 1 yıl
Kayıt yaptır ve kimseye bir şey açıklamak zorunda degilsin
- 1 yıl
İstemedigin bir meslegi yapmak sana ne kazandıracak? Mutsuzca işe gidip geleceksin pişman olacaksın ve boşuna 1 yıl kaybetmek sana fayda saglamaz.
- 1 yıl
Zarar kazandirir fayda saglamaz
- 1 yıl
Bana bak sevmedigim bölüm okudum ne işime yaradı? 0 ise bile gitmek istemiyorum
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
- 1 yıl
sende ona deki senin yaşıtın elon musk sen nie onu örnek almiyorsun
- 1 yıl
bana elalemin çocugunu övüyorsun de
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- 1 yıl
Ben sana diyecegimi dedim. Aklını kullan , başkalarını dinlersen her zaman hata yaparsın.
Kesinlikle normal degil bu arada illa ailenin istedigi bölüme gitmek zorunda degilsin tercih yapmak sana kalmis bisey bence cok abartmislar
02 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- YKS2026 konusunda 982 cevap paylaştı.
1 yılİyi yapmışsın ben istemediğim yerleri yazdım tamamen sor bana murlu muyum ve tercihin son gecesine dönsem ne yapardım
01 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yıl2 yıllık oku sonra dgs ile 4 yıla tamamlarsin 2 yıl daha okuyup bisey olmaz ama ailenin de fikrini alsaydin keşke onunda tercihleri dursaydı
016 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Onların okumasını istediği bölüm neydiki
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Anladim ozaman bu yıl onların istedikleri bölümü yaz oturduğun şehirde 4 yıllık oku siz ne derseniz o olacak de başka çaren yok çünkü seni buna zorluyolar ve kabul etmekten başka çözüm yolu yok sözünü napsan geciremiceksin
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
- 1 yıl
Tekrar hazirlannozaamann
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
- 1 yıl
Anladm
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- 1 yıl
Aynen sanki hırsızlık yaptn
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine ba
- 1 yıl
Teyzen çok iyi davraniyo
Soran1 yılSonra bizimkiler annem ve diğer teyzelerim o teyzeme sorumsuz çocuklarını eğitememiş gibi şeyler diyor hakkında
iş alanı çok iyi bir bölüm kazanmışsın, bence git. Seversen mühendislik ya da öğretmenliğe de devam edersin.
07 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
1 yıliyi yapmışsın sevdiğin şeyi yap bazen aileler çok biliyo başarılarının devamını diliyorum Allah zihin açıklığı versin 😊
04 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
takma bi yazi bulmuslar civi yazisi orada bile bizim zamanimizda boyle degildi yeni nesil cok bozuk yaziyomus tarih tekerrurden ibaret 😉
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Onlara ne ki ailen mi okuyacak o bölümü sen mi? Bu hayat senin sen yaşıyorsun onlar değil Bi yere kadar karışırlar ama o kadar yani 🤷♀️
05 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılİstediğin bir bölümse iş imkanların fazla olduğu anlat ve yine de reddederlerse sen aileni dinleme sonuçta 1 yıl kaybetmek zor bir durum
022 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Kızmış olmaları bir noktada haklılar ancak zaten yerleşmişsin napabilirsin ki tüm her şeyi çöpe atıp sınava tekrardan mı hazırlanacaksın isterlerse tüm dünyaya duyursun bu hayat senin yarın bir gün Allah uzun ömür versin anne babana ama hayatın gerçeği onlar gidince elinde senin mesleğin kalacak kaldı ki kötü bir bölümde değil önü açık bildiğim kadarıyla kayıtta ol hiçbir şey yapamazlar başta kızarlar küserler ama en sonunda kabullenirler
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
5 yaşında değilsin ya öğrenirsin hepsini beceri dediğin kazanılır
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Ailenden kopman lazım başvuru yapma süresi uzatıldı diye biliyorum ailene karşı çıkıp gitmelisin yoksa ailen her konuda önüne engel koyacak onların kuklası gibi yaşarsın ileriki zamanda evlendiğinde bile sana eşine karışıp eşinle kavgalara dönüp boşanabilirsin genelde ailesi böyle olanların hayatta pek bi yaşantısı olmuyor depresyona sürükler seni o yüzden ne derlerse desinler sen kendinden emin bir şekilde yapacağını söyle gerekirse sana destek olmasınlar evden atsınlar ama sen yine de kendi istediğin şeyi yap
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
- 1 yıl
Sen abin değilsin abin gibi olmak zorunda da değilsin sen ayrı bir bireysin hayatında senin annen baban bu yaştan sonra ancak destek olmalı istemişsin yazmışsın ve tutturmuşsun annemiz babamız diye her kararımızı açıklamak zorunda değiliz zaten sen bunu önceden söyleseydin yine karşı çıkacaktılar bahane etmişler sen dinleme gerçekten istediğin meslek buysa git oku
Soran1 yılArtık geç kaldım bu yıl üniversite kayıtları bitti kayıt yaptıramadım babam beni tekrar dershaneye kayıt etti
- 1 yıl
Kayıtlar uzatıldı diye biliyorum bi bak istersen
Soran1 yılEvet baktım uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
- 1 yıl
Kayıtlar uzatıldı diye biliyorum bir bak istersen
- 1 yıl
Sen dinleme bak eğer cidden bu bölümü istiyor ben yaparım diyorsan git kaydını yaptır 3. yılınmış bir yıl daha çalışmana gerek yok ki güzel bir bölüm gelmiş
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
- 1 yıl
Ben seni örnek alıyorum baba deseydin kendisi oturup şirket mi kurmuş napmış sen ailene bakma istiyorsan git kayıt yaptır sonra da arkana bakmadan git iyi yere gelip para sahibi olunca zaten affederler benim merak ettiğim sen şimdi bu bölümü okumasan ailen ne istiyor
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
- 1 yıl
Eğer başvuru yapmayacaksan bir sene daha çalış ve yine aynı bölümü kazan o zaman bir şey diyemezler
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- 1 yıl
Öz kardeş olsalarda olabiliyor benim ailede de var öylesi yapacak bir şey yok
Soran1 yılSonra bizimkiler annem ve diğer teyzelerim o teyzeme sorumsuz çocuklarını eğitememiş gibi şeyler diyor hakkında
- 1 yıl
Bu işler böyle oluyor maalesef sen kendini kurtarmaya bak anne babanı dinleme bazen ne yazıkki anne baba kendi evladının kösteği oluyor
1 yılHiçbir hakları yok eğer bu bölümde gelecek varsa.
116 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Hayırdır ne hakla karışıyorlar tercihinde? Sanki çok mu biliyorlar? Bölümü iyi düşün ona göre karar ver. Geleceği var mı
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Bilmiyorum bence cahil bilgisiz insanlar. Sen kendine özgü neye Ilgın varsa ona göre karar ver.
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Özel eğitim bölümü güzel. Kazan herhangi bir bölüm. Yatay geçiş yapabilirsiniz özel eğitime.
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
- 1 yıl
boş ver sen bildiğini oku. Adam ol.
Soran1 yılÜniversite kayıt tarihi bu yıl geçti kayıt yaptıramadım
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
- 1 yıl
boş ver sen git Kıbrıs'ta Yatay geçiş yap özel eğitim öğretmenliği önü açık
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- 1 yıl
Çocuk değilsin bir iş bulmaya çalış paranı kazan. Biriktir git oradan
Soran1 yılAilem beni dershaneye yazdırdı ailem çalışmamı istemiyor sen üniversite oku memur ol senin masa başı bir işin olsun diyor bir de eylül ayında dershane açılıyor haftada 6 gün dershane var çalışacak zamanım olmaz
- 1 yıl
Kıbrıs'ta özel eğitim okursun o parayla
1 yılAilenin sectirdigi bölüm ne knk herkes sormuş kimseye soylememişsin
01 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılBu vitrindeki soruların yazım dilleri niye bu kadar aynı modlar mı düzeltiyor anlamıyorum, düzeltmeyin modlar şunları.
00 YorumlaYKS2026 konusunda 1,1b cevap paylaştı. O zaman acilen kendini kanıtlaman gerek.
Derslerini çok yüksek tut,
Güzel bir yerde stajını tamamla,
O zaman ikna olurlar bence 🤷🏻♀️02 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
1 yılKız olsan neyse bilader baskı falan olurda
Erkek adamsın yaz geç kime hesap vereceksin mk012 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Ya zktir et, altta kalma da ne yaparsan yap. Bir kere o tavizi verirsen ipleri ellerine bırakırsan işin yaş
- 1 yıl
Onlara kırmızı çizgini göster. Kalplerini çok kırma ama göster
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Okuyamazsan da yatay geçiş yaparsın mk bölüm mü yok
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Senin sorunların hiçbir zaman bitmeyecek. Ailene resti çekemediğin müddetçe işin zor. Evliliğinde de iyi olmana imkan yok.
Senin sorunun üniversite değil. Korkaklık. - 1 yıl
Ağır ol biraz yumruğunu masaya koy. Kayıt zamanı zktir çekseydin kim ne yapabilirdi?
Paşalar gibi bir işe girer okurdun mk
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
- 1 yıl
Ne desem boş
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
- YKS2026 konusunda 676 cevap paylaştı.
1 yılYapman gereken bir şey yok. Olan olmuş artık.
09 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Biraz konuşur sonra unuturlar. S... et kafaya takmaya değmez.
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
İyi kurtulur giderim de
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Bir şey yapmana gerek yok. İyi çalış, kazan git. Kayıt için aileye ihtiyaç yok üniversitede kendin de kayıt yaptırabilirsin, dinlemeyebilirsin. Dinlemezsem para vermezler, okutmazlar dersin. Yurt çoğu kişiye çıkıyor kredili burs alırsın part time de iş yapar halledersin. Ailen bir süre sonra zaten yardım edecektir. Senin kararlı olduğunu görseler. Sen muhtemelen içine kapalı pasif birisin. Bunlarda o yüzden oluyor.
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
1 yılErkek adamsin ben bunu istiyorum de gec karsiya
05 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Sizden gizli diye birsey yok. Cok istiyorsan git kendin oku ben istedigimi okuyacam kocaman adamim uc yasibda cocuk degilim fe grc karsiya.
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Ne carpmasi sen muhendis olucaksin. Sen gidip pani yapmiyacaksin. Devre yapmiyacaksin. Sen cizeceksin devreyi senin elemanlar yapacak. Ben elektrik teknikeriyim bu arada. Durduk yere niye elektrik carpsin.
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(18-24)1 yılHahahaha ben de öyle yaptım daha aileme söylemedim bile. Beni tercih yapmadı sanıyorlar ama yaptım. Yarın söylemeyi planlıyorum. Bi yaygara da bizim evde çıkacak
011 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılBenim annem de şu an teyzemlerin ve anneannemin yanında. Mecburen telefonda söylemek durumunda kalıcam. Benim de arkamdan "kendi bildiğini okuyor, hiç bizim fikrimizi sormuyor" gibi şeyler söyleyecek. Yüzüme karşı da söylüyor zaten ama takmıyorum. Bu hayat benim hayatım. 2 kere mezuna kaldım 2022de üniversiteye gitmem gerekirken şimdi gidiyorum. Geçen sene saçma sapan bir tercih yapmıştım hâlâ onu başıma kakıyor. Yanlışıyla da doğrusuyla da kendim yaptım diyebiliyorum. Özellikle aile evinde kaldığın süre zarfında bu zaten olacak. Ben de açik öğretim çocuk gelişimi yazdım sırf bu yüzden hem çalışayım hem okuyayım derdindeyim en azından kafam dağılır ve para biriktiririm. Başka türlü zaman geçmez çünkü.
Ailenin istediği bölüm neydi ki, ne kazanmanı istiyorlar yanii? Ve elektrik bölümünden mezun olunca ne iş yapılıyor
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılElektrik çarpma riski var evet yok değil ama her işte risk var, dikkat edeceksin. işini iyi yaparsan çok iyi kazançlar elde edebilirsin. Benim babam elektrikçi ve kazancı hiç de kötü değil. Yaşadığımız yerde ve çevre illerdeki en çok bilindik benzin istasyonlarındwn birinde iş yapıyor anlaşmaları var. İş yapsa da yapmasa da maaş alıyor düzenli olarak ama kötü yanı şu ki saat kaçta arıza çıksa gitmek zorunda. Gece bile uykudan uyanıp kalkıp gittiği oluyor. Düzenli maaş alıyor ama yaptığı işe de ekstra ücret ödeniyor. Ve askeri lojmanlarla da çalışıyor, proje tasarlıyor çizimleri yapıyor sonra ne sıkıntılıysa onu hallediyor. Ekstra dükkanlardan da işler oluyor. Yaşadığımız şehirdeki işini yaptığı lojmandaki kişiler şehir dışındaki lojmana yönlendiriyor bazen. Yol , yemek, otel masrafı, ekstra giderler ve yol yapıp geldiği için ücret katlanıyor. Önemli olan senin işi iyi yapman. İşini iyi yaparsan bir doktordan mühendisten daha fazla kazanırsın
Cevap sahibi1 yılYeri geldiğinde elektrik direklerine çıkıyor oradaki işleri yapıyor ki bu gerçekten çok riskli. Allah korusun elektrik çarpma riski çok yüksek, ve yüksek yere çıkıp yapıyor işi güneşin altında. Ten rengin kırmızıya döner güneşin değdiği yerler ve geçmiyor da
Cevap sahibi1 yılBenzinliğin işini yaparken elektrik panosunun olduğu odaya birisi dikkatsiz gelmiş elinde sigarayla. Pano da arızalı olunca yanmış hep elleri falan yanıktı birkaç ay önce. Ama ilk kez böyle oldu daha önce olmamıştı. Benzinlikte zaten sigara içilmez özellikle elektrik panosunun orada hiç içilmez ama çalışanın dikkatsizliği yüzünden kirpiğine kadar yandı
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Cevap sahibi1 yılKeşke kayıt yapsaydın ne de olsa obp nin yarısı düştü. En azından dondurur seneye de olmazsa öyle devam ederdin. Sana şunu söyliyim siyasette en iyi üniversitelerden mezun değilsen bi halta yaramaz. Bir sürü boş beleş siyaset mezunları var ortada. Başka bölüm olsa kpss ile atanma ihtimalin de olur ama siyasette bu durum sıkıntı. Hayalindeki bölüm ne bilmiyorum ama şu an için yapacak bir şey yok. Yeniden sınava hazırlan, zor olacak ama yapacak bir şey yok. Kendi isteğine uygun bir bölüm yaz. Ve en önemlisi önü açık olsun. Aileler maalesef kendi isteklerine göre hareket ediyor. Çocuklarının isteklerini umursamıyorlar. Başka şehirde olmaya gelincee ben de gitmek istiyordum başka şehir vs ama bugünden sonra iyi ki olmamış dedim. Kendimi aşırı uyanık cingöz biri zannederken sabah dolandırıldığımı öğrendim. Hem de kendim farkına bile varmadım annem ile ablam ortaya girdi falan. Kısacaa şu an kötü gelen bir durum belki de en hayırlısıdır. Berbat hissettitiyor biliyorum ama elden bir şey gelmeyince kabullenmek zorunda kalıyor insan. Çünkü ekonomik özgürlüğümüz yok, ailemize bağımlıyız. Sen de gir yeniden sınava. Onların istedikleri gibi olan ve senin de kafana yatan bir bölüm yaz. En önemlisi de önü açık olsun ve kolay okunabilsin. Baktın 4 sene geçmiş iş bulmuşsun. Sonra kimseye eyvallahın olmaz bunalırsan kendine hayat kurarsın atama yapıldı başka şehir geldi vs diye. Gider hem çalışır hem okursun. Önceliğin ekonomik gücünü ele almak olmalı yoksa onların baskısından kurtulamazsın. Kazanıp okumaya bak sen. Siyaset falan yazacağına da git iktisat falan yaz bence. Siyasette işsiz kalacağına en azından iktisat yazıp iş bul. Yabancı dil yap ve kendini geliştirmeye bak bu süreçte. Siyaset hem okumak çook sıkıntı hem de iş bulmak.
Cevap sahibi1 yılOkuması da zor iş kısmı da. Mezun olunca sonuç elde var sıfır olacak. 2 yıllık okuyacam da diyorsan tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik falan geliyorsa git onu oku. şu an en iyi 2 yıllık seçeneklerden birisi o ama sen kazanıp mezun oluncaya kadar ne değişir bilemem. Açik öğretim olarak da var bu da hem çalışıp hem okuyabilirsin demek, sadece sınavlara gidersin sınav merkezine. 2 senede başka bir işte çalışıp birikim yaparsın, mezun olunca da atamalar şuanki gibi olursa şanslısın. şu an atamalaro kötü değil çünkü. Atanırsan zaten 2 yıllık biriktirdiğün para işe atanacaksın. Olduğun şehirde yine açik öğretim programına kaydolursun işletme iltisat vs neyse. Dgs ile de geçiş yapabilirsin puanlar yüksek değil. O zaman da yükseltir yeniden açik öğretim okursun veya örgün okursun sen bilirsin. Yine hem sekreter olarak çalışır hem de okursun. 4 yıllıktan mezun olunca yine kpss girersin yeterli puanı alırsan yine atanırsın. Ki bence tıbbi sekreterlik mezunu olunca başka şehir tercihi yapma aile evinde iyice para biriktir. Lisanstan mezun olunca kpss kazanırsan paran da artacak. 1 sene de öyle aile evinde kal veya hemen başka şehre atan sen bilirsin. Olabildiğince az harcamaya bak sen, sonra kredi çeker vs küçük bir ev aldın mı şanslısın. Ailen gibi 4 yıllık olsun gibi düşünme. Hangisinin önü açıksa ona saldırmaya bak sen.
Cevap sahibi1 yılBence böyle yap ama sen bilirsin tabii. Aklına yattıysa bir düşün derim ama son karar sana ait
Cevap sahibi1 yılFikir benden tercih senden
Kızsınlar çok iyi yapmışsın elektrik seçerek
05 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Bir şey yapmamalısın güzelce okumalısın doğru olanı yapmışsın.
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılSonuçta senin hayatın. Doğru ya da yanlış seni etkileyecek. Hiçbir şey yapmana gerek yok şu an.
00 Yorumla
1 yılEmin ol ailen senin iyiliğini isteseydi kararı sana bırakır senin ne okumak istediğini önemserlerdi. Sen doğru karar verip doğru şeyi yapmışsın emin ol. Zaten doğru olanda nasip olmuş “ senin istediğin “ gelmiş.
01 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(18-24)1 yılSenin hayatın ne istiyorsan onu yap baban gitsin kendi okusun istediğini seçsin onun istedikleri onadir evladını biseye zorlamaya hakkı yok
016 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılAy ne kadar drama yaratıyorlar ya sülalen komple geri kafalı gelişmemişler seninle ilgili istediklerini söylesinler sen kendi istediğini yapmaktan asla vazgeçme karşında ailen bile dursa Sen Kimsenin sana biçtiği hayatı yaşamak zorunda değilsin bu hayat senin ve Sen bu hayatta bir defa geliyorsun baban hayatı ile ilgili size danışıyor mu sizin isteklerinize göre yapıyor mu yapmıyor Herkesin hayatı kendine onlara söyledi Ömür boyu mutsuz olmamı mı istiyorsunuz konuş kendini savun asla kendi kararlarından vazgeçme
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılAilen seni neden bu kadar ezmeye çalışıyor Neden becerin olmasın Bir insan bir şey öğrenmek istediği zaman öğrenebilir yeter ki istesin Her işin tehlikeli tarafı var Her işin kolaylığı ve zorluğu var sonuçta kimse oturmaya gitmiyor Tabii ki de bu işte de böyle bir risk var Ama şöyle bir şey de var işin eğitimini yeteri kadar aldıktan sonra neden kendini çarptırasın ki ha Ben hayatımı Her ihtimale karşı ne olur ne olmaz tehlikeye koymam dersen sen bilirsin ama her zaman kendi Kalbini dinle aile bir yere kadar aile yarın yok İnsan dünyada tek kalıyor seçimleriyle
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Cevap sahibi1 yılBak abi bunlara sen izin verdin sen yumruğunu masaya vurmadığın için ailen hep sana istediğini yaptırmış ozguvenin yok ya bi kendine desene ben neden buna izin veriyorum gidip kağıdını yaptiracaktin ama geçti artık yetişkin bir erkek gibi davranma zamanın geldi dershaneye git ama ise de gir paranı biriktir seneye ne kazanırsan kazan kendi istediğini yaz ailen sana daha karışamaz da paran köşede kalmış olur istediğini seç devlet kyk yurduna başvur okul zamanı topla eşyalarını git yurduna onlarda şunu de ya bana destek olursunuz ya da ben gidiyorum bundan sonra hayatımı yonlendirmenize izin vermeyeceğim size saygısızlık yapmadığım sözünüzü ikiletmedigim ama gene insanlara herkese beni saygısız ilan ettiniz ben sizin secimlerinizle değil kendi secimlerime yaşayacağım bu benim hayatım ailemsenjz bana destek çıkarsınız cikmazsanizda canınız saolsun artık ben kendi hayatımı yasamaya gidiyorum de git yurduna part time isede gir paran her daim olmalı üniversitede hem çalış hem oku bi yerden baslaman gerek pısırık olursan seni ezeerler hayatına karışırlar kendini değiştir hayatının planını sen yap sen gerçekleştir cümle alemde bunu göster hersey sende baslar
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
Cevap sahibi1 yılAbin ana kuzusu olduğu için ilerde çok çekecek bunun acısını insan ailesinin fikrini alır ama gene kendi istediğini yapar ailen seni ezmeye meraklı senin çaren ozguvenli bir erkek olmak ne yapman gerektiğini söyledim yaparsan kendine fayda yapmazsan ömür boyu ailenden çekeceksin bu kadar diyeceklerim
Soran1 yılEvet abim anne kuzusu bir insan
Soran1 yılÜniversite kayıt tarihi bu yıl geçti kayıt yaptıramadım
Cevap sahibi1 yılAbi söylediklerimden bisey anlamıyor musun bu yıl geçti dershaneye git iyice calis isede gir parani biriktir baya
iyi bir meslek kazan sonra kyk yurduna başvur ailene söyle seni desteklemezlerse hala üniversite kaydını yap al eşyalarını git yurduna part time isede gir okulunuda oku aynı zamanda bu
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
Cevap sahibi1 yılTm eğer hayalin bu bölümü okumaksa yaptır yurt basvurusuda yap sonra ise gir çalış paranı biriktir sonra git yeter ailenin hükmü
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
1 yılcahil anne baba zor ben de zorla 4 yıllık okuyordum , son sınıfta mühendisliğe noktayı koydum. Tekniker olacağım , başka bölümde okuyacağım ve kesinlikle 2 yıllık teknik bölümler işsiz kalmaz. En doğrusunu yaptın oku
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılHayır tabi ki de ! Senin seçmen daha iyi evet ailen belki kaygılanır ama bu senin kendi başarın olacak belki de en iyi seçtiğin tercih budur tabiii ki. belki de ilerde başarılı olacaksın
01 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(36-45)1 yılİki yıllık niye yazdın ki. Hiçbir işe yaramaz. Belki 4 yıllık tutacaktı?
010 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılBoş ver duyma. Ama anlamadığım iki yıllığı niye üste aldığın. Okumak istemiyorsun?
Cevap sahibi1 yılYani kizmakta şu açıdan haklı olabilirler. Dört yıl kazanabilecekken iki yilligi sırf yukarı aldığından olmadı?
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılEngellilik durumu var mı?
Cevap sahibi1 yılSen elektrik mi okumak istiyorsun?
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Cevap sahibi1 yılEn iyi cevap kimleri sectiysen onlara sor. Bu vakitten sonra da guvenmezler. Çünkü onlarla hiç paylaşmadan yapmışsın.
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
Gizli Üye(30-35)1 yıl2 yıllık elektrik çok iyi bence hemen de iş bulursun
014 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılboş ver aileni, kafayı yemiş onlar
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılAileni değil kendi geleceğine bak. Para kazanmaya bak. Ailenin tek yapacağı şey hayatını mahvetmek ve seni kapının önüne koymak olur. Ben öyle gördüm.
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Cevap sahibi1 yılSana büyük insan gibi davranmiyorlar. Bu yasadiklarin çok kötü. Onlara artık büyüdügünü ve kendi secimlerinin isteklerinin olduğunu söyle.
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
Cevap sahibi1 yılSana kücül bir çocuk gibi davranıyorlar. Üstelik sen erkeksin. Bence seni bu kadar ezmelerine izin verme. Senin de kendi düsüncelerin isteklerin var. Kimse kimseye bu kadar baskı yapamaz. Sen 5 yaşında bir çocuk değilsin. Ailen bence kafayı yemis, hasta kafalilar ! Icinden ne geliyorsa onu yap. Bence iki yıllık elektrik oku ve aynı zamanda boş vakitlerin için is bul calis!
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
Cevap sahibi1 yılAilen hem senin özgürce secim yapmani engelliyor, hem de başka kişilerin basarisini senden bekliyor. Benim ailem de öyle manyakti! Ben kız başıma terk ettim ve çok şükür ayaktayim. Sen de yapabilirsin !
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
Cevap sahibi1 yılEvet sasirma. Insanlar böyle. Ben de nasıl annemden dogdum ona sasiriyorum. Çünkü annemle karakter olarak hiç birbirimize benzemeyiz.
Gizli Üye(30-35)1 yılÜniversiteye yerkesebildiniz mi. İkinci tercih de nelere dikkat etmeliyiz
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Gizli Üye(18-24)1 yılOnlar okumayacak sen okuyacaksın karışmaya hakları yok boş ver
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılAilen sonuçta seni okutan büyüten kişiler hoş değil gizli tercih yapman kral
02 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
1 yılKendi hayatinda kendi kararını vermişsin niye kötü veya suçlu hissedesin ki
04 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Annenin çok doğru düşünmediği belli bence kendini okuluna vermek en iyisi
Şimdiki zamanla eski zaman arasında fark var ama hepsinin çürük olduğu anlamına gelmiyor - 1 yıl
Ayrıca Şimdiki gençleri yetistirende kendi jenerasyonu ve cocukda ailenin bir nevi aynasıdır
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılKendi kararından ilerlemelisin asla başkalarını dinleme okuyacak olan onlar değil sensin
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılbir şey olmaz, alışır, kabullenir.
02 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
onlar okicak sanki iyi yapmissin
05 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
1 yılAilen ne istemişti
011 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Ailen hangi bölümü yazmanı istemişti sorduğum soru bu
Soran1 yılAilem 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümü istiyordu
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Önemli olan senin ne istediğin. El becerisi ve hevesin var mı seçtiğin bölüme
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Tek yapman gereken iş bulup oradan yani aile evinden çıkıp açıktan istediğin bölümü bitirmek
Soran1 yılAnnem bana sen kendi kararlarını alırken bizden gizli kararlar veriyorsun diyor ama ailemden gizli saklı bir şey yapmıyorum bir de benim 23 yaşında bir abim var abim karar alırken veya bir şey olunca her şeyi anneme söylüyor annem de beni abimle kıyasladı bak abin 23 yaşına geldi hala bir şey olunca ya da bir karar alacaksa gelip bana söylüyor öyle karar alıyor abin senin gibi değil dedi
- 1 yıl
Diyorum ya ailenle olmaz. Kontrol meraklısı ve baskıcı insanlar.
Soran1 yılÜniversite kayıt tarihi bu yıl geçti kayıt yaptıramadım
Soran1 yılbaktım üniversite kayıtları uzatılmış aileme söyledim ama ailem kayıt yaptırmama izin vermedi bizden gizli kayıt yapma seni dershaneye göndereceğiz tekrar sınava hazırlan dediler
doğru bildiğim yoldan devam alışırlar illaki
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Tabi ki isteğinin peşinden gideceksin.
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılSeçtiğin alanlar özel mi?
01 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
1 yılBir şey olmaz gitmek zorundayım artık de git 😆
03 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Sen de he he aynen deyip umursama senin umursadığını bilip kışkırtmaya çalışıyor çoğu zaten
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- YKS2026 konusunda 371 cevap paylaştı.
1 yılİstedikleri tercih daha mı iyiydi
014 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
- 1 yıl
Senle başta uzlaşacak tercih yapsalardı daha sağlıklı olurdu
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- 1 yıl
Sen yapabileceğini düşünüp tercih etmişsen bu kadar abartmaları saçma
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
- 1 yıl
Yapabildiğini kanıtla seçimlerinle
Soran1 yılAz önce ailemle birlikte kim milyoner olmak ister izliyorduk 16 yaşında bir çocuk yarışmaya katıldı iş adamıymış kendi şirketini kurmuş babam beni o çocukla kıyasladı bak bu çocuğu kendine örnek al dedi
- 1 yıl
Sen ne dedin peki
Soran1 yılBir şey demedim ben aileme karşı gelemiyorum saygılı biriyim
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
- 1 yıl
Bazı aileler böyle yontması zor ama kendini bunun için üzme
Soran1 yılSonra bizimkiler annem ve diğer teyzelerim o teyzeme sorumsuz çocuklarını eğitememiş gibi şeyler diyor hakkında
- 1 yıl
Değişik bir düşünce🥲
Gizli Üye(18-24)1 yılOh iyi yapmişsin
15 Yorumla
Soran1 yılBugün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Cevap sahibi1 yılAman knk boş ver laaa keyfine bakkk ✌🏻
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılAilen cahil tipik türk ailesi gibi duruyor boş ver ztn gideceksin bölümüne eğitimine bak sen
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(25-29)1 yılHayir değil ya anormal
01 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(25-29)1 yılSöylemek doğru olurdu bence.
01 Yorumla
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Gizli Üye(18-24)1 yılAilenin istediği bölüm neydi
02 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Gizli Üye(25-29)1 yılAilenin karışmaya hakkı yok kendini üzme.
08 Yorumla
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
Cevap sahibi1 yılAilen seni eziklemek ozguvenini ywrle bir etmek icib elinden geleni yapiypr dusmanin gibi asla desteklemiyorlar aferin sana tabiiki de kendi yoluna kendin karar vereceksin geriye donup yas aldiginda en azindan pismab olmazsin denemekten korka.
Cevap sahibi1 yılkorkma
Soran1 yılben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ne yapmalıyım?
Cevap sahibi1 yılSenin bu aile zaten özgüvenini yerle bir ediyor. Zaten okul puanin da gitti muhtemel bunlar yuzunden ama seneye sehir disinda bir yerler yaz haberleri olmasin git afedersin de e.. sssek gibi para da yollamak zorundalar istedigin bolumu okumak hakkin sana psikolojik siddet uyguluyorlar bunun adı yıldırma!
Soran1 yılMilletin çocukları bazılarını görüyorum soytarilık yapıyor terbiyesizlik yapıyor sonra hırsızlık bile yapan var ben ise bunların hiç birini yapmıyorum sadece istediğim bölümü yazdım diye ailem bana demediğini bırakmadı altı üstü 1 bölüm ya sanki nedir bu kadar büyütüyorlar anlamadım
Soran1 yılBenim 1 tane teyzem var çocuklarına karışmıyor baskı yapmıyor ne istiyorsanız onu yapın keyfiniz bilir diyor hatta anneme ve diğer teyzelerime de hep çocuklarınızı serbest bırakın ne istiyorlarsa onu yapsınlar gönülleri bilir diyor ona şaşırıyorum işte ikisi de kardeş onların annesine bak birde benjm anneme bak
1 yılHani @MadamBovarry
04 Yorumla- 1 yıl
?
- 1 yıl
Öylesine
Soran1 yılDün bu yüzden ailem bana demediğini bırakmadı bir de annem teyzelerimi telefonda aradı onlara durumu anlattı bizim oğlumuz bizden gizlice üniversite tercihi yapmış dedi sonra annem teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir nerede şimdiki çocuklar ile eski çocuklar arasında çok fark var dedi
Soran1 yılAilem bana sen o kadar el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin diyor bir de ailem bana seni elektrik çarpar ölürsün diyor
- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer