İşten ayrıldım. Çok güzel bir ortamım vardı ama aşırı da yoruldum heves kalmadı. İşten ayrılmakla hata mı ettim?

Yeni başlangıçlardan korkuyorum. Nerde baslayacağımı bilmiyorum. Yeni iş yerinde o güven ve ortam alışına kadar çok zaman geçmesi gerekiyor. Napacağımı bilmiyorum

İşten ayrıldım. Çok güzel bir ortamım vardı ama aşırı da yoruldum heves kalmadı. İşten ayrılmakla hata mı ettim?
Cevapla