İş yerinde sorumlu bana işi göstermek istemedi dr çağırdı napayım?

Sağlık sektöründeyim yeni işe girdim. Hastane laboratuvarında çalışıyorum. Bi cihazlarla olan kısım var birde mikro labı var. Ama gece nöbete geçince hepsine bakılıyor. Şimdi bugün eksik olduğum Bi alan vardı sabahki mola saatinde bakmak için gönüllü olarak gittim. Ordaki arkadaş da yanıma gel ben sana gösteririm dedi. Gittim sonra ordaki sorumlu geldi seni kim gönderdi dedi, bende arkadaşımın yanına geldim gözlem yapmak için ogrenmek istiyorum vs dedim bu şekilde gelinmiyor böyle bi uygulama yok normalde mola saatinde bile olsanız dedi burdada işler yavaşlıyor sen kendi bölümüne git vs dedi bende çıkayım mı dedim evet çıkabilirsin dedi.

O gün dr da vardı yanımızda ben söylerken konuşmalarımızı duymuş olmalı ki bugün yanıma geldi siz o gün gelmistiniz gezmek istiyorum öğrenip gözlem yapmak istiyorum diye sabah 10da yanıma gelin ben size gösterip ogreticem dedi.

Çok şaşırdım.

Sizce o sorumlu kadın niye öyle davrandı?

İş yerinde sorumlu bana işi göstermek istemedi dr çağırdı napayım?
Cevapla