Hadi bakalım neler çıkacak☺️ herkese güzel ve tatlı günler diliyorum 💫🌿


Resimle ilgili sanatlar yaparım, zaten bu işi yapıyorum ☺
Kitaplar 📚 sahafçı ya da kitap evi olabilirdi 😌🌸
Cevap
6Cevap
Ben sanırım film izleyerek para kazanırdım.. yorumculuk gibi
Kitap satardım, veteriner olurdum, yumurta satardım, müzik işiyle uğraşırdım, bilgisayar tamir ederdim..
Hattat,
2 branşta sporcu ( 1 tanesinde hakem de oldum)
Astrolog olurdum kesin..
Müzik ile ilgili bir şey olurdu sanırım. 😌
Kamp malzemeleri satar, karavan kıraliyor olurdum
Tarot açılımı yapıyorum
@mayneymisno bende yapmayı düşünüyorum çok rağbet var diye, tavsiye ettiğin bir kitap var mı?
Notlarım da var eve geçtiğimde bakıp cevaplicam
Ben marangozluk yapmak isterfim
yazar olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar