Hayatınızı nasıl anlamlandırıyorsunuz?

19 yaşındayım. Bazı konularda daha hırslı olmak istiyorum ama her şey anlamsız geliyor. Üniversite kazanmak istiyorum, çalışıyorum da ama içten içe "Nolucak ki kazanınca, okuyunca?" diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Hedeflerime karşı daha istekli olmak istiyorum ama hiçbir şeye karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Hedeflerim istek değil, yapacak başka bir şey yok diye belirlenmiş ve varamayacakmışım gibi hissettiğim rotalar. Hayallerim yok. Hırsı azmi geçtim, hayattan zevk de alamıyorum. Ölmek de istemiyorum ama nolucak ki yaşayınca?

Hayatınızı nasıl anlamlandırıyorsunuz?
Cevapla