Ortaöğretim önlisans alımı fazla iken lisans okumak sacmalık mıdır?

Eğitimli kişilerin cevabını bekliyorum
Ortaöğretim önlisans alımı fazla iken lisans okumak sacmalık mıdır?
Cevapla