Güncellemeler
1 yıl
Ben çözümü buldum arkadaşlar. Bugün ik yöneticisi benden cv istemişti, oraya doğum tarihimi de ekleyeceğim. Ccye de bölüm yöneticisini eklerim. Artık yaşım ortaya çıksın bilmiyorlarsa 😄 ya hayır bir de liderlik yeteneğim var, motive etme, topluluk içinde konuşma okeyy
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Torpil işiii
Yok ya sanmıyorum pek. Kimse kimsenin didisinin didisi değil bizde ve torpille bu işi yurutemezsin.. arkada ciddi bir matematik ve analiz var. Bu dengeyi bozmayacak bir yönetici gerekiyor ki işler tıkırında yürüsün. Devlet dairesi değil kısacası 😆
Ben Türkiyenin en büyük firmalarından birinde çalıştım çokta iyi bir çalışandım gençtim dinamiktim ama nedense gün sonunda sadece title alıyordum üstüne geçtiğim kimse yoktu. Herkesin yeri ve yükseleceği kademe belliydi. Aile şirketi gibi parsellenmiş şirket o yüzden kendi şirketimi kurdum her title var unvanımda 😂 genelde yalakalık ve yardakçılıkla veriyorlar terfi
Bizimki öyle değil. Aile şirketi değil.. ama o tarz küçük yerlerde yöneticinin işi becerip becerememesi önemli değildir. Işi kendi çabasıyla yürütmek ister patron eğer yurutemeyip batiracaksa yeni iş kurarım diye düşünür. Yani biraz patron işi fazla sahiplenmis. Işi batırma pahasına ben yönetcem benim çocuğum yönetecek diye düşünür..
Hayır aile şirketi değil ama aile şirketi gibi her çalışanın soyadı aynı aşiret savaşı var birde içeride. Şirket Türkiyenin en büyük firmalarından Borsada halka açık bir firma :)
Şirkette kan davası falan 😄😄😄😄
Allah Allah adı ne firmanın çok merak ettim. Bilelim de cv atmayalım.. hekim holding falan mı ahahhahaha
Satışçı alıyorlar ya sanmıyorum cv atacağını
Ben de sanmam. Bankacılık gibi en yıpratıcı ve yoğun bir alanı seçtiğim için artık... 😄
Faktoringler iyi aslında
Evt ama tam olarak anladığım bir iş değil 😄 sen biliyorsan bana az anlat
Olur anlatayım yaz bakalım