Kovulduğunuz işe geri girme durumunuz olsa tekrar çalışır mısınız?

Araya bir aracı girdi ve 4 yıl önce kovulduğum işe benim geri girmem gerektiğini savundu ve patronla da görüştü adam da mutlaka görüşelim dedi ve bu gün iş görüşmem var. Nasıl olur sizce, benzer durum yaşayan var mı? Maddi durum yüzünden arayıştaydım az maaş alıyorudm ve şu anki işimde de çok mutlu değilim. Maaşımı 82K yaptılar burada. Eski şirketimde daha fazla verirler ama ne kadar bilmiyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Cevaplar için teşekkür ederim. Dün gittim görüştüm ve sanki bola çıkarmışlar gibi herkes beni güleryüzle karşıladı aranan personel geldi imajı oluştu , neden daha önce gelmedinndiye soran bile oldu. Patronsa seni neden çıkarmıştık hatırlamıyorum ama eskileri açmayalım beyaz bir sayfa açalım senin gibi birine ihtiyacımız var gibi konuştu. Yıllarca bana mobbimg yapan insanlar işe girmem için büyük hevesle gördüm. Ve şirketin en yüksek maaşını teklif ettiler bu gün mesajla 64K ama ben 82K alıyorum
Güncellemeler
1 yıl
Minimum 100K olursa gelmeyi çok isterim , ekonomimi de düzeltmem lazım tabi diyerek , eğer gideceksem de bari gittiiğime deysin. 😅
Kovulduğunuz işe geri girme durumunuz olsa tekrar çalışır mısınız?
Cevapla