İşe alım süreçlerinde diğer cinsel tercih bireylerine de imkan verilmesini destekliyor musunuz?

Dün Almanya ile ilgili bir iş ilanını incelerken dikkatimi çeken bir detay fark ettim.
Başvuru sayfasında "m/w/d ve m/w/i/t" kısaltmaları vardı. Araştırdığımda bunun kadın/erkek/interseksüel ve transeksüel bireyler için kullanılan bir tanımlama olduğunu öğrendim.
Bazı Avrupa ülkelerinde de bu tip ayrımcılık içermeyen ilanlar var.
Peki ülkemizde de LGBT+İ bireyler için bu tür iş ilanlarının sağlanması gerektiğine inanıyor musun?
Veya buna karşı mısın?
İşe alım süreçlerinde diğer cinsel tercih bireylerine de imkan verilmesini destekliyor musunuz?
İşe alım süreçlerinde diğer cinsel tercih bireylerine de imkan verilmesini destekliyor musunuz?
Cevapla