Neden kimse beni ise almıyor nasibim mi yok anlamadım?

Maddi durumum berbat iş arıyorum kactane cv doldurdum iki yıldır iş arıyorum kimse ne işe alıyor ne de arıyor bakiyorum insanlar çalıştıkları işi bile ciddiye almazken benim bu sansizligim normal mi sizce öğrenciler bile yazın iş buluyor
Neden kimse beni ise almıyor nasibim mi yok anlamadım?
Cevapla