İsmim çok çirkin bende iş yerine yalan söyledim yaptığım yanlış mı?

İnsanlar yalan söylediğim ismi söyleyince saygı duyuyor, gerçek ismimi söyleyince beni aşağıda görüyor resmi bir yer değil kimliğimi goremezler, mesela benim gerçek ismim Raziye ben Özge diyince çok iyi davranıyorlar Raziye diyince acıyacak gibi bakıyorlar benim suçum değil ben ismimi kendim secmedim
İsmim çok çirkin bende iş yerine yalan söyledim yaptığım yanlış mı?
Cevapla