Üni sınavından 240 puan almışım. muhasebe, işletme, büro yönetimi tutuyor. sizce mezuna mı bırakayım okuyayım mı çok kararsızım?

Üni sınavından 240 puan almışım. muhasebe, işletme, büro yönetimi tutuyor. sizce mezuna mı bırakayım okuyayım mı çok kararsızım?
Cevapla