Elazığda okusam pişman mı olurum (bölüm sadece Elazığda var) ?

Adli Bilişim Mühendisliği, yeni bölüm sayılır ve sadece Elazığ'da Fırat Üniversitesinde var. Ama Elazığ kötü diyorlar bilemedim. Ama bölümün iş imkanları çok güzel

Elazığda okusam pişman mı olurum (bölüm sadece Elazığda var) ?
Cevapla