Arkadaslar bu egitim isini abartmadik mi, oku oku nereye kadar, 30 yasinda ama hâlâ ailesiz boslukta kalan insanlar olduk?

Türkiyede nefes alamiyoruz. Yurt dışında hayat kurayim dedim. Türk diplomalar çok gecerli değil. Ee orada okul okuyacakmisim. Icim dışıma çıktı bu nasil düşünce, sürekli oku oku.

Normal bir hayat isterdim sadece.

Tamam özür, buraya derdimi yazdım.

Arkadaslar bu egitim isini abartmadik mi, oku oku nereye kadar, 30 yasinda ama hâlâ ailesiz boslukta kalan insanlar olduk?
Cevapla