20 yaşından sonra ailenin baskısı abartı degilmi?

İşten çıktıgın gibi evde ol , sosyal hayatın olmasın , işe git gel , bunlarla arkadaş olma , evleneceğin kişiyi biz seçicez , şehir dışına çıkamazsın , ay sonu parayı bize ver ailen üzülmesin diye çabala senden bir halt olmamış laflarını dinle elalemin laflarını dinle, para harcama eğlenme eglenince de burnundan gelsin ne boktan bir hayatmış be
20 yaşından sonra ailenin baskısı abartı degilmi?
Cevapla