Yeni işe girdim yol uzun siz olsanız napardınız?

Tıbbi Lab. okudum sağlıkcıyım. Uzun zamandır kendi alanımda iş bulamadım. Şimdi biyer beni kabul etti fakat yol çok uzak. Sabah 5.30 da uyanıyorum. 6.30 da evden çıkıyorum. 8 de iş başı 7 ye kadar..

eve dönmem 8 , 8.30 buluyor yemin ederim 5 dk şekerleme yapayım dedim bi baktım sabah olmuş uyumuşum. Böyle hayat geçer mi? Deneme süresindeydim birde.

2 ay geçince de full gece olcakmışım yani sabah nöbet bitti diyelim ertesi günü akşam 7 de iş başı yapcam...

Siz olsanız napardınız?

Yeni işe girdim yol uzun siz olsanız napardınız?
Cevapla