Yarın lisans Kpss'ye kafam güzel gireceğim, nasıl sizce :) ?

Birisi sırf ir çık diye giriyorum, şu ana kadar açık kafayla girdik de ne oldu sanki.. Yarın erkenden kalkıp 5-6 kadeh viskiyle Kpss'ye :D :D

Yarın lisans Kpss'ye kafam güzel gireceğim, nasıl sizce :) ?
Cevapla