Patronun işime yarıyorsun demesi psikolojik taviz değil midir?

Selamlar, bir kaç önce malî müşavirlik ofisinde çalışıyordum. Ofiste toplam patronlarla beraber 9 kişiydik. Ben bir yıldan fazla kalabildim çünkü artan mobinge dayanamadım. Sözlü laflar. Arkamdan gülüp eglenmeler. Her küçük bir kusur bulmada gidip şikayet etmeler. Bir yılda baktım ki ilerlemeye başlayınca kimse benle muhatap olmamaya başladı. Tam tersi kötü davrandılar. Çalışanlar. Yanımda bir 22 li yaşlarda bir çocuk vardı bana yardımci olsun diye. Ama elinden hiç bir gelmiyordu. Ve iş verdigimde de yapmıyordu ne konuşuyordu ne de yapiyordu. Üstüne birde patrona gidip bana is vermiyor diyordu. Onunda aynı odada göz tacizine maruz kaldım aylarca. Ama bu konuda patronlarim seslerini etmiyorlardi. Çünkü böyle olması onların işlerine geliyordu. Birde üstüne kendi patronlarımda ilerlememe rağmen ne para ne prim verdiler. Bunu gidip söyleyince de sen hak etmiyorsun dedi. Bende çocuğu şikayet ettim ona hiç bir şey yapmıyor işte falan filan diye. Yok icine kapaniktir dedi o yüzden öyle dedi. Ben ayrılmak istediğimi soyledim. Birakmak istemedi. Sonra üstüne sen benim işime yarıyorsun işime yaramasaydin seni gönderirdim dedi. O çocuktan menfaatim var karışma dedi işte. Üzüldüm açıkçası psikolojik ve fiziksel olarak yorulmuştum. Üstüne çokta mutsuz olmuştum. Eve gidiyordum ailemle konuşmuyordum. Öyle yemek yiyip odama cekiliyordum. Bir kaç onlarla bende hiç muhatap olmadim. O çocuk ta benim yüzümden gitmek istemiş demis beni istemiyor sanki soğuk davranıyor falan. Onun gitmemesi için beni en son gönderdiler iste. Çoğu kişinin anlsttigina göre mali müşavirlik ofisleri böyleymiş. İnanki halen kendime gelebilmiş ve o mobingi atlatabilmis değilim. Halen üzülüyorum halen ağlıyorum. Çok zoruma gitti ve sildim tamamen onları görüşüyorum. Bir de patronun bana söylediği laflar çok üzdü. Kalbini kırarım işime yaramasaydin gönderirdim gibi tehdit üstüne tehdit etti
Patronun işime yarıyorsun demesi psikolojik taviz değil midir?
Cevapla