İşe yeni girdim bölümünü okudum ama unuttuğum makine konuları var baştan yardım ediyor geçici bir süre zaten sonrasında hepsini ben yapıcam. manuel makine olması zora sokuyor beni. Bazı kabloların eksi artı kutbunu çıplak elle bağlıyoruz.
Ama şunu diyeyim ki bu işi de çok zor buldum ayaklarım şişti su topladı taşeron firma zaten. Ailem desem bana yükleniyor kendilerinden örnekler vererek vs. Ama galiba bu gidişle ben yapamayacağım. Ne dersiniz?
Ama şunu diyeyim ki bu işi de çok zor buldum ayaklarım şişti su topladı taşeron firma zaten. Ailem desem bana yükleniyor kendilerinden örnekler vererek vs. Ama galiba bu gidişle ben yapamayacağım. Ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer