Çalıştığım yerdeki kız surat yapıyor. Bir daha da burada çalışmam sıkıldım diyor benden dolayı mıdır?

İşe yeni girdim bölümünü okudum ama unuttuğum makine konuları var baştan yardım ediyor geçici bir süre zaten sonrasında hepsini ben yapıcam. manuel makine olması zora sokuyor beni. Bazı kabloların eksi artı kutbunu çıplak elle bağlıyoruz.
Ama şunu diyeyim ki bu işi de çok zor buldum ayaklarım şişti su topladı taşeron firma zaten. Ailem desem bana yükleniyor kendilerinden örnekler vererek vs. Ama galiba bu gidişle ben yapamayacağım. Ne dersiniz?
Çalıştığım yerdeki kız surat yapıyor. Bir daha da burada çalışmam sıkıldım diyor benden dolayı mıdır?
Cevapla