İşyerindekiler çok sıkıcı ama iş güzel sizce ne yapmalıyım?

Önceki çalıştığım yerlerde çok eğleniyordum komik insanlar vardı ama buradakiler çok soğuk biri bana hoş geldin bile demedi hiç eğlenceli de değiller

İşyerindekiler çok sıkıcı ama iş güzel sizce ne yapmalıyım?
Cevapla