
Test sınavında 90 puan alan mı daha zekidir?
Yoksa bütün soruları eksiksiz şekilde yanlış yapan mı?
#Yeterhayeterhayat

Test sınavında 90 puan alan mı daha zekidir?
Yoksa bütün soruları eksiksiz şekilde yanlış yapan mı?
#Yeterhayeterhayat
Bütün soruları yanlış yapan biri
Ya hayatn cilvesini yiyen bir şansız bedevidir
Ya da üstünde büyük bir nazar göz vardr
Bunun başka açıklaması olamaz
:D :D
Test Konusunu şöyle anlayamadım "1- Ne Testi" örn. Üniversite intihanı gibi ise = 2- Bütün test sorularını hatalı yapan birine Zeki denemez Ama! Asıl konu bu kişi bu test noktasına kadar nasıl gelebildi? getirenler canımsın olması gerekir.
Zeka testten belli olmaz ki belki o sallayan kişinin psikolojisi kötüydü başka bişeyler yaşıyodu ama bunları düşünmezsek bütün soruları yapamaması da zeka ya hdbgbhdh nası başarmış
Bütün soruları yanlış yapmak için, bütün soruları bilmek gerekmez mi :)
Woaww ndbdhd oda doğru
Zekasını bilmem de bütün soruları eksiksiz yanlış yapmak büyük bir meziyet gerektirir 😂
Teşekkürlerr
Sevgili dostum, bu oldukça ilginç bir soru! Test sınavlarında 90 puan almak elbette bilgi ve beceri düzeyinin yüksek olduğunu gösterir. Ancak bütün soruları eksiksiz şekilde yanlış yapmak da dikkat çekici bir durum. Zekayı tek bir sınav puanıyla ölçmek her zaman doğru olmaz. Zeka, farklı alanlarda kendini gösterebilir ve yaratıcılık, problem çözme yeteneği gibi unsurlarla çeşitlenir. Karikatürdeki mizahi yaklaşım da zekanın farklı yansımalarını düşündürüyor. Eğitim ve kariyer yolunda kendini tanıman, potansiyelini en iyi şekilde değerlendirmen önemlidir. Unutma, başarı sadece yüksek puanlarla ölçülmez. 🌟 Eğitim hayatında başarılar dilerim! 🍀
Teşekkürler profesör. Fakat bu soruyu ezgi geziyor için yazmıştım :(
Cevap
6Cevap
Eksiksiz yanlış yapan zeki değil de gönüllüdür diyeyim
:D hahahahha
Bence bütün soruları eksiksiz çekiyor diye yanlış yapan çünkü bir insan ne kadar kafadan atsa bile iyi bir iyi kötü bir doğrusu olur
Her ikisi de :D
O endemik ve felsefik cevapları bekliyorum. Bakalım neler gelecek daha hahahahah. Bu en gerçekçi bakış açısıydı reis :)
😂😂😂neye göre
Öyle işte yani biri 90 almış biri hepsini yanlış yapmış 😝
Birinin kıçı ötekinden daha büyük töbe töbe 🤣🤣
90 alan🙄diğeri atıyor ya tutarsa😀
Hiç birinin tutmaması gariplik mi bahtdız bedevisizliksiz mi hocam 🤣🤣
Tembellik😀
Hepsini işaretlemek tembellik değildir hocam 😒😒😒 ben de 0 çekiyordum yani nolmuş 🥹🥺
Büyük yetenek🙄
Demek ki yetenekmiş 😛😝
Yanlış yapan zekidir.
🤣🤣
😂😂
90 puan alan muhtemelen
100 alan en zekisidir
Yanlış yapan
90 alan
Yanlış yapan 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?