Sınav kötü geçti deyip 90 alan öğrenci mi, yoksa sınav çok iyi geçti deyip 30 alan öğrenci mi daha itici?

Sınav kötü geçti deyip 90 alan öğrenci mi, yoksa sınav çok iyi geçti deyip 30 alan öğrenci mi daha itici?
Sınav kötü geçti deyip 90 alan öğrenci mi, yoksa sınav çok iyi geçti deyip 30 alan öğrenci mi daha itici?
Cevapla