Raporum var ama iyi hissediyorum işe gitmeli miyim? Departmanımızda iki kişiyiz ve diğeri izinde?

Müdüre bir tek perşembe günü boş kalcak demiştik diğer çalışma arkadaşımla beraber konuştuğumuzda. O bayramdan sonra izin kullandı ben bayramdan önce izin kullanmayı tercih ettim.
Ben dün yoldan geldim o yüzden dün işe gidemedim ve midemi üşütmüşüm gece doktora gittim rapor yazdı.

Raporum var ve şu an iyi hissediyorum midem bulanmıyor ama geç yattığımdan çok uykum var. Birkaç saat geç gitmek kaydıyla raporum olduğu halde işe gitmeli miyim? Yoksa yatıp uyumalı mıyım? Şu an zaten geç kaldım normalde bu saatte evden çıkmış olmam gerekiyordu.

Raporum var ama iyi hissediyorum işe gitmeli miyim? Departmanımızda iki kişiyiz ve diğeri izinde?
Cevapla