Cerrahlar tıp fakültesi okurken staj zamanları ve uzmanlık eğitimi (yaklaşık 5 yıl) alırken para alıyorlar mı alıyorlarsa ne kadar?
Bir de ben 5 yıl uzmanlık eğitiminden sonra 5 yıl asistan olarak görev yapıyorlar zannediyordum ama bir yerde uzmanlık eğitimini asistan olarak çalışarak aldıklarını okudum doğru mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Uzmanlık eğitimi sırasında da maaş alıyorlar. Şu an asistan cerrah maaşı genel olarak 100k civarında.
Yani 5 yıl uzmanlıktan sonra ayrı olarak 5 yıl asistanlık yapmıyorlar. Aynı şeyler değil mi?
6 yıl tıptan sonra uzman doktor olabilmek için branşa göre 4 veya 5 yıl eğitim alınıyor buna asistanlık diyen de var uzmanlık eğitimi diyen de var ikisi aynı şey ve bu süreçte maaş alınıyor.
Anladım çok teşekkür ederim
6. sınıf ve sonrası alıyorlar evet
Peki 5 yıl uzmanlık
5 yıl uzmanlık ve 5 yıl asistanlık ayrı mı
Aynı şey abisi
Anladım sağ ol