Eğitim & Kariyer Orta düzeyde bir kahve üreticisi ve markanın bayiliğini almanın avantaj ve riskleri nelerdir? Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Günün sozude sanki bana söylenmis ya Orta düzeyde bir kahve üreticisi ve markanın bayiliğini almanın avantaj ve riskleri nelerdir? Cevapla Marka Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
baristokrat Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Kahvenin kalitesi kilo başına fiyatı ve konsinye makina vermesine göre degişebilir fakat baristayı iyi seçmek en önemlisidir 1 16 Yorumla Yaban00 1 yıl Ne gibi Yorumla baristokrat 1 yıl Kahvenin kalitesi ve iyi bir barista avantaj dez avantajları ise dolar kuru ile alım yapmak zorundasın (kilo başına) ve kahvenin tadım ve saklanması Yorumla Yaban00 1 yıl Himmm, anladım çok teşekkürler, bu konuda bilgilisin. Ne iş yapiyorsun Yorumla baristokrat 1 yıl Kahve kavurma ve demleme teknikleri uzmanı yani barista egitmeni Yorumla Yaban00 1 yıl Aaaa çok güzel. Yorumla baristokrat 1 yıl Çok teşekkür ederim Yorumla Yaban00 1 yıl Benim pek bilgim yok bu konuda, sadece teklif aldım. Ama yapabilecegimi düşünmedim. Şimdi yakın çevreme getiriyorum sipariş ile. Yorumla baristokrat 1 yıl İlgi ve zaman gerektirir en iyisi senin yaptıgın al sat mis gibi Yorumla Yaban00 1 yıl Aynen. Şimdilik böyle başladım. Peki özel karışım kahveler hakkında ne dusunuyorsunuz Yorumla baristokrat 1 yıl Ben Kolombiyada çok güzel lakto fermente kahveler var bir onlarada bak medellin şehrinden getirebilirsin Yorumla Yaban00 1 yıl O seviyeye gelemedim henüz, yurt içinden getirtiyorum Yorumla baristokrat 1 yıl Tebrik ederim kahve zor bir iştir Yorumla Yaban00 1 yıl Henüz tam hakim değilim. Şimdilik yöresel kahve getirtiyorum Yorumla baristokrat 1 yıl İleride uzmanlaşırsın Yorumla Yaban00 1 yıl Umarim Yorumla baristokrat 1 yıl Sohbet için tşkler geri takip edersen sevinirim iyi sohbetlet Yorumla
KRALINIZASELAMDURUN Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 317 cevap paylaştı. Bence al, hatta adı Türkçe değil de İngilizce'yse al. Türk milleti gösterişi sever sırf foto atmak için bile gelirler. Hangi il orası 1 3 Yorumla Yaban00 +1 yıl İsim Türkçe, ama dikkat çekici bir isim. Mersin Yorumla KRALINIZASELAMDURUN +1 yıl Offff Mersin mi? Geçen sene oraya gelmiştim hemen hemen bu aylarda kız nasıl yaşıyorsunuz o cehennemde? Alacak mısın bence al Yorumla Yaban00 +1 yıl Çok sıcak ya Yorumla
aynadakiajan Takip Et Master Yaş: 45 , eic 51% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dükkan nerde kız senin kahve alak senden 1 7 Yorumla Yaban00 +1 yıl Başka bir ilde ya Yorumla aynadakiajan +1 yıl Nasıl kız memlekette değil misin beni mi kekledin aşk olsun alışveriş yapardım gelip Yorumla Yaban00 +1 yıl Gidiyom kanka yahu. Ama seni yönlendirebilir. Satış yapıyorum zaten Yorumla aynadakiajan +1 yıl Gitme kız aaa napim seni görmeyip senden alışveriş yapmadıktan sonraDaha karpuz kesecektik memleketi bırakıp gidiyorsun üzdün şu an :( Yorumla aynadakiajan +1 yıl Nereye gidiyorsun peki hangi il Yorumla Yaban00 +1 yıl Sır Yorumla aynadakiajan +1 yıl Ne sır kız Yorumla
kanka35 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl merkaz yer olmalısın 1 9 Yorumla Yaban00 +1 yıl Bu ilde hiç bayiliği yok. Özellikle burada bayilik vermek istiyorlar. Yöresel bir kahve ureticisi Yorumla kanka35 +1 yıl merkaz yerde ve birazda çeşit olursa iyi olur Yorumla Yaban00 +1 yıl Çok çeşit, kahve çeşitleri ile birlikte yöresel ürünler de var. Yorumla kanka35 +1 yıl çok güzel olur ama sıkı takip gerekir sağlıklı hijyenik olmalı Yorumla Yaban00 +1 yıl O konuda sıkıntı yok. Yorumla kanka35 +1 yıl başarılar Yorumla kanka35 +1 yıl umarım müşteirn olurum Yorumla Yaban00 +1 yıl Umarım, teşekkürler Yorumla kanka35 +1 yıl çok incesiniz Yorumla
Saltoglu_ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl İşletmeci misiniz 1 6 Yorumla Yaban00 +1 yıl Hayır, bayilik verelim siz işlerin diyorlar. Yorumla Saltoglu_ +1 yıl Ne iş yapıyorsun ki Yorumla Yaban00 +1 yıl Aslında iki yıl kendi işletmemizde çalışmıştım. Ama şu an çalışmıyorum. Ama evden satışlar yapiyorum Yorumla Saltoglu_ +1 yıl Güzel tebrikler Yorumla Yaban00 +1 yıl Teşekkürler Yorumla Saltoglu_ +1 yıl Rica Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kahvenin kalitesi kilo başına fiyatı ve konsinye makina vermesine göre degişebilir fakat baristayı iyi seçmek en önemlisidir
Ne gibi
Kahvenin kalitesi ve iyi bir barista avantaj dez avantajları ise dolar kuru ile alım yapmak zorundasın (kilo başına) ve kahvenin tadım ve saklanması
Himmm, anladım çok teşekkürler, bu konuda bilgilisin. Ne iş yapiyorsun
Kahve kavurma ve demleme teknikleri uzmanı yani barista egitmeni
Aaaa çok güzel.
Çok teşekkür ederim
Benim pek bilgim yok bu konuda, sadece teklif aldım. Ama yapabilecegimi düşünmedim. Şimdi yakın çevreme getiriyorum sipariş ile.
İlgi ve zaman gerektirir en iyisi senin yaptıgın al sat mis gibi
Aynen. Şimdilik böyle başladım. Peki özel karışım kahveler hakkında ne dusunuyorsunuz
Ben Kolombiyada çok güzel lakto fermente kahveler var bir onlarada bak medellin şehrinden getirebilirsin
O seviyeye gelemedim henüz, yurt içinden getirtiyorum
Tebrik ederim kahve zor bir iştir
Henüz tam hakim değilim. Şimdilik yöresel kahve getirtiyorum
İleride uzmanlaşırsın
Umarim
Sohbet için tşkler geri takip edersen sevinirim iyi sohbetlet
Bence al, hatta adı Türkçe değil de İngilizce'yse al. Türk milleti gösterişi sever sırf foto atmak için bile gelirler. Hangi il orası
İsim Türkçe, ama dikkat çekici bir isim. Mersin
Offff Mersin mi? Geçen sene oraya gelmiştim hemen hemen bu aylarda kız nasıl yaşıyorsunuz o cehennemde? Alacak mısın bence al
Çok sıcak ya
Dükkan nerde kız senin kahve alak senden
Başka bir ilde ya
Nasıl kız memlekette değil misin beni mi kekledin aşk olsun alışveriş yapardım gelip
Gidiyom kanka yahu. Ama seni yönlendirebilir. Satış yapıyorum zaten
Gitme kız aaa napim seni görmeyip senden alışveriş yapmadıktan sonra
Daha karpuz kesecektik memleketi bırakıp gidiyorsun üzdün şu an :(
Nereye gidiyorsun peki hangi il
Sır
Ne sır kız
merkaz yer olmalısın
Bu ilde hiç bayiliği yok. Özellikle burada bayilik vermek istiyorlar. Yöresel bir kahve ureticisi
merkaz yerde ve birazda çeşit olursa iyi olur
Çok çeşit, kahve çeşitleri ile birlikte yöresel ürünler de var.
çok güzel olur ama sıkı takip gerekir sağlıklı hijyenik olmalı
O konuda sıkıntı yok.
başarılar
umarım müşteirn olurum
Umarım, teşekkürler
çok incesiniz
İşletmeci misiniz
Hayır, bayilik verelim siz işlerin diyorlar.
Ne iş yapıyorsun ki
Aslında iki yıl kendi işletmemizde çalışmıştım. Ama şu an çalışmıyorum. Ama evden satışlar yapiyorum
Güzel tebrikler
Teşekkürler
Rica
Tehlikeli şu an atı alan Üsküdar'ı geçti
anlamadım bilmiyorum
😂😂