Annem çalışmamı doğru bulmuyor siz olsaydınız napardınız?

Evliyim ve bir çocuğum var ömürlük sözleşmesi imzaladım 2021 den beri aynı firma için çalıştım çocuğum oldu annem de bunu söylüyor bana üstelik Avrupa'da fransada yaşadığımız halde evlisin çocuğun var bence artık evinde otur dedi anne dedim tek maaşla bugün günümüzde geçinmek çok zor ayrıca da dedim daha yaşım 25 gencim dedim çalışmayıp da napim dedim ev iş güç temizlik yemek derken zorlanırsın dedi ne var bunda dedim evim için sözleşmemi bozup haklarımı mi öldüreyim napim dedim mecburum çalışmaya dedim neden böyle düşünüyor çözmüş değilim üstelik Avrupa gibi yerdeyiz çok tuhaf ne amaçla söylüyor çözmüş de değilim onun aksine benim kızım böyle olsa gururlanıp sevinirim kızım ayakları üzerinde kimseye muhtaç değil diye sevinirim annem tam tersi evinde otur dedi resmen

Annem çalışmamı doğru bulmuyor siz olsaydınız napardınız?
Cevapla