İşyerinde ki patronum geldiğim ilk günden tut şu ana kadar bana hep soğuk neden?

Sevgilisi olan erkek kendi çalışanını neden kıskansın. İş yerimde 2 patronum var. ikiside çok iyiler fakat diğer ikinci patron beni görünce ne selam veriyor ne soruyor nede başka bir şey. Ama diğer çalışanlara öyle değil. Birde bir ara kendi çalışanlarından biri maske takmıştim yüzüm alerji yapmıştı bende karşısındaydim ve sordu neyin var dedi. orada snaki zoruna gidermiş gibi sürekli kendinden bahsetti yok doktorlsra gittim bende alerji yokmuş tedavi oldum falan filan gibisinden sohbetlere girdi. Adamın sevgilisi de var ama nedense bana çok soğuk davranıyor nedeni bile bilmiyorum. Neden böyle davranıyor bana fikirlerinizi sunarmisiniz?

İşyerinde ki patronum geldiğim ilk günden tut şu ana kadar bana hep soğuk neden?
Cevapla