Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor evden mutluyum benim için herşeyi yapiyor ama?

Bir zoom gibi grup var orada aorulari olan soruyor kiz erkek karişik benim eşim hep takimliderden yardım aliypr erkek genelde. Din bir abla tipsiz eşim yardım için seslendiğimiz yardım etmek için cevap vermiş eşim susmuş yazmiş takim lidere yardım için, sonra bana ne yardım alicam ya kadınlardan istemiyorum dedi. Bugin ise genç bizim yaşlarimizda gene seslenmiş eşim yardıma kiz yardım edebilirmişim demiş kabul etmiş. Yani takim lidere yaza bilirdi gene. Eşim gicik oldunmu dedi sonra ben hani takim liderine yaziyordun hep dün öyle deyip bizim yaşlarda niye yardım aldim dedim eşim çok acildi 4 dkk dir bekliyor müşteri dedi öyle olmak zorunda kaldim dedi yazsaydim dedim sıkı denetim yapiyprlar vaktim yoktu o an öyle oldu dedi… ben ise tatli geldi tabi işine geldi yardıma aldi diye düşünüyorum meraklı demekki başka kuşlarla daha yardım almaya…. Geldi özür diledi tepkisi sacmaydi eşimin ama sizce ben abartiyormuyum böyle düşünmekle?
Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor evden mutluyum benim için herşeyi yapiyor ama?
Cevapla