Otopsi okumak istiyorum adlı tıp için 10 sene lazım o yüzden otopsi teknisyenliği düşünüyorum bilenler ayrıntı verebilir mi?

Tekniker maaşları fazla düşük gibi ama uzman olmak çok emek istiyor

Otopsi okumak istiyorum adlı tıp için 10 sene lazım o yüzden otopsi teknisyenliği düşünüyorum bilenler ayrıntı verebilir mi?
Cevapla