- YKS2026 konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBenim bir arkadaşım sevgilisinin okuduğu yere yatay geçiş yapabilmek için gece gündüz ders çalıştı. İstediğini yaptı ve o okula geçti ama birkaç aya kalmadan çocuk terk etti, hem de açıklama dâhi yapmadı. Ben ona zamanında seninle olmak istiyorsa o buraya geçebilir puanı yetiyor zaten demiştim ama o da aynı sizin gibi biz böyle anlaşmıştık vs diyerek onun hiçbir fedakarlık yapmayışını aklamaya çalışmıştı. İstanbul'da gezmek için sizinle aynı şehirde olmamayı kabullenen biri için kazandığınız iyi bir okuldan vazgeçerseniz buna aşk değil apt*llık denir. Size gerçekten değer verseydi sizin demenize kalmadan aşkım sana şu okul geliyor, geleceğin için önemli bence orayı yazalım derdi. Kusura bakmayın iddia ettiğiniz gibi büyük bir aşk yok ortada.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBana sorarsan kendi kararını kendin verip önüne bakmalısın. Senin seçimlerine saygı duymayan, bencil, fedakarlık yapmayı bile göze alamayan biri ile devam etmen hata. Böyle biri için şehir değiştirip, orta seviyede bir üniversiteye gidip neden hayalindeki üniversiteyi bırakıyorsun? Diyelim en iyi ihtimalle 4-5 yıl İstanbul'da onun istediği ortalama üniversitede okudun, birlikte seninle gezdi tozdu, sonra bir sebepten ilişki bitti ayrıldınız. Ne yapacaksın, hiç pişman olmayacak mısın?
Anladığım kadarıyla duygu yoğunluğundan dolayı ikilemde kalmışsın, ama geleceğin için yapabileceğin en mantıklı karar eğitimi seçmek. Belki ilişkin sana şu an hiç bitmeyecek gibi geliyor, kabul etmek istemiyorsun ama hayatta hiç bir şeyin ve hiç kimsenin garantisi yok, bu yüzden daima kendini düşünerek hareket etmelisin. Eğitim fırsatı hayatında sadece bir kez sahip olabileceğin bir şey, aşk ise insan hayatında defalarca yaşanabilecek bir duygu. Yaşın henüz çok genç, ilerde hayatın sana daha sağlam, daha olgun ilişkiler ve daha güzel duygular getirmeyeceğini bilemezsin. Sonra bu kişi özel üniversiteye gidecek diyorsun, ordaki ortamı hayal edebiliyor musun? İnsanların sadakati alternatifleri ile sınırlıdır, unutma. İlişkilerin sabun köpüğü gibi olduğu, seçeneklerin, aldatmaların tavan yaptığı bu dönemde geleceğin ve eğitim hayatın üstüne kumar oynamamanı tavsiye ederim.
12 Yorumla
Soran+1 yılaslaa kimseye yüzde yüz güvenmiyorum zaten ama birbirimize o güveni sağladık sosyal medya olsun özel hayat olsun ama insanlar değişebilir bende özel üninin ortamının bktanlığının farkındayım teşekkür ederim yorumunuz için fazla gerçekçi olmuşsunuz
- +1 yıl
Elbette güveniyorsundur yoksa arada kalmazsın ama insanların değişme ihtimali hep vardır. Gerçekçi olup bir kez üzülmek, sonradan gerçeklerle yüzleşip her gün üzülmekten iyidir. Bir zamanlar aynı yollardan geçtiğim için yazdım, elbette karar senin. Biz ne dersek diyelim, duygular bazen baskın çıkabilir. Ancak realizm ve mantık uzun vadede seni zarardan korur. Rica ederim canım, umarım en doğru kararı verirsin geleceğin ile ilgili 🩷
+1 yılÖnceliğin her daim kendin olmalısın, dediğin gibi sıralaman Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birine yetiyor ise neden heba edesin ki? Sorun etme, üstesinden gelirsiniz. Belki o seninle aynı yerde okumayabilir ancak uzak mesafe idare edebilirsiniz, dediğin kadar iyi bir bağ var ise aranızda.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende öyle düşünüyorum zaten uzak mesafede olduğumuz için bundan kurtulmak istiyoruz mecbur ya aynı şehir olacak ya da yollar ayrılacak
- +1 yıl
Hayırlısı
+1 yılvalla güzel kardeşim aşk meşk hikaye ilerde üzülmemek için bugün üzülmeni tavsiye ederim sonra gidemediğin okul için gerçekleştiremediğin hayaller için kendine çok kızarsın emin ol hayat daha çok uzun yolun başındasın daha çok arkadaşlıkların sevgililerin ve gönül kırıklıkların olacak böyle böyle büyüyeceksin bana sorarsan naçizane hayat senin bir başkasına göre asla yaşama ortak bir payda da buluşamıyorsanız devam etmek sizi yorar çünkü hergün gelişiyor ve değişiyorsun lise çağlarındaki gibi olmayacak kafa yapın senin istikbalini engelleyecek hatalar sakın yapma aksine seni ileriye taşıyacak seçimler yapmalısın sevgiler
05 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler abi. Bana değer veriyorsa benim istediğim yerde okur diye düşünüyorum zaten özelde okuyacak bunu ona söylediğim için bencil miyim?
- +1 yıl
böyle düşünme senin için yazdığım her şey onun içinde bu yaşta elbette aşk meşk işleri olacak fakat öncelik hayatınızla alakalı alacağınız doğru kararlar olmalı bütün enerjinizi bu yönde kullanmalısnz
- +1 yıl
güncellemeni gördüm kesinlikle yurt dışı fırsatını kaçırmamalısın
Soran+1 yılkaçırmayı düşünmüyorum amaa ilk önce üniversiteye yerleşmem gerekiyor hayırlısı. bugünde onla konuşacağım negatif olursa kendi bilir soğurum zaten yavaş yavaş ama bana destek çıkarsa kafam rahat olur. Daha önce de onlayken yurt dışına 2 aylığına çıkmıştım problem yarattı :/
- +1 yıl
Kendi yoluna bak çok gençsin daha iyileri ve seni gerçekten anlayan seni gerçekten düşünen birileri elbet çıkar karşına kendi hayatına odaklan gerisi hikaye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
+1 yılHayatta verdiğimiz hiçbir karar ne tam olarak doğru ne de yüzde yüz yanlıştır. Birlikte okuyacağınız bir şehir de ne yüzde yüz doğru bir karar olacak ne de yüzde yüz yanlış.. Bana kalırsa insanları tanımanın en iyi yolu zorluklar karşısında takındığı tavırdır.. Özlediği zaman.. üzüldüğü zaman.. beklediği zaman nasıl bir duygu durumunda olduğunu en iyi uzaktaysan gözlemleyebilirsin.. Hayatın az buçuk sillesini yiyerek bir yerlere gelmiş erkekler hayatta özellikle de iş hayatinda ve özel ilişkisinde çok daha başarılı.. bencil olmayan.. güçlü bir duruş sergiliyor.. ve karşısındaki kızı zor durumda tutacak yaptirimlar değil de.. onu destekleyici. motive edici.. teşvik edici yaklaşıyor.. hayatın ne getireceği.. senden neleri alıp götüreceği belli değil.. bu yüzden lütfen kendini düşünürek hareket et..
13 Yorumla
Soran+1 yılYorumunuz benim için çok değerli size hak veriyorum ama önceden İstanbul öncelikli olur diye anlaştığımız için kendimi bencil ve ihanet etmiş gibi hissediyorum. sevdiğim birine nasıl bunu yaşatacağım. keşke benimle aynı düşüncede olsa. Teşekkürler yorumunuz için
- +1 yıl
Şartlar şuanda değişti öyle değil mi.. her şey değişkenlik gösterir hayatta.. tıpkı iki kişinin iki sene sonra ne durumda olacağının hiç ana hiç belli olmayacağı gibi.. bencil olan sevgilin.. Hazıra.. rahata alışmış ve bu düzeni bozmak istemiyor..
Soran+1 yılevet fark ettim yine de bu durumu düzeltmek istiyorum
+1 yılAy aklima arkadaşım için yaptığım fedakarlık geldi. Lise zamanı tercih yapıyoruz. Benim puan yüksek ondan işte. İkimizde aynı liseyi yazdık falan bana onun bir üst liselerde gelebilir imkan var. Hoca diyor yazalım ben diom arkadaşa bile yazdığım lise gelebilir mi bellisiz. Sırf arkadaşım için daha düşük bir liseye gitmiştim. Sonuç şu an konuşmuyoruz. Cocukluk arkadaşımdı. Bir de sürekli benle kendini yarıştırdığını fark ettim falan derken konuşmayı kestim. Yani diceğim şu ki lise neyse de üniversitenin adı da çok önemli. Sana nerden mezun oldun diye soracaklar iş başvurularında. Şöyle yap ilk sıraya o üniversiteyi yaz şansını dene ikinci sıraya İstanbul yaz dedigin gibi. Ya geledebilir gelmeyedebilir. Benim üniversite tercihi zamanında rüyamda şehir olarak Konya gördüm üniversitesini falan puanım da yetiyordu gerçekte hiçbir şekilde tahmin bile etmedigim öylesine yazdığım bir üniversite çıktı. Şok oldum zaten.
02 Yorumla
Soran+1 yılbu sefer farklı şehir olma olasılığı çıkıyor bütün tercihlerimizi aynı şehirden kullanmak istiyoruz. Sizin duruma da çok üzüldüm ya resmen hayatın özeti gibi hiç belli olmuyor. Bende rüyamda üniversitenin şehrini gördüm şaka gibi acaba bende de olur mu merak ettim
- +1 yıl
Hadi ikimizde aynı üniversiteleri yazdınız diyelim ikinize aynı üniversite gelme olasılığı ne olacak tamam çocuk özel diyorsun da sana düşündüğünüz üniversite tutmazsa. Yani bana şu aynı üniversiteye gidicez ayağı yapan sevgililer çok saçma gelio ayrı kalın nolacak sectigin kariyerin bir gelecegi vardır belki bir şekilde cabalarsın önünü görürsünde bir kişiyle ciddi ilişki demek evlilik görüyorum demek saçma önünü bir ilişki de hiçbir zaman kesin göremezsin. Kariyer senin elindedir ama ciddi düşünüyorum dediğin eş seçimi senin elinde olmayabilir karşı tarafın pes etmesiyle istememesiyle her şey biter bu kadar kolaydır ilişki bitirmek ve sen toplayamazsın bile bazen. O yüzden kariyerini aşka tercih etme. Hep bir yenisi gelecek ama kariyerinde neyi tercih edersen onu yaşayacaksın
+1 yılAilesinin İstanbul'da evi var, özele gidecek. En önemli cümledeki nokta da İstanbul'da Hayat Var sözü. Seven birisi için, sevdiği ile gittiği her yer hayattır. Hayatında sevdiği yer kaplıyor da şehrin mekanın ve zamanın önemi yoktur. Bu söz bana biraz kırıcı geldi. İstanbul'da hayat var, özel üni para var zengin kizlar zengin cocuklar zengin ortam var demeye gelmiş biraz iş. Anlattigin cümlede birbirimize aşığız diyorsun sonsuz saygı duyuyorum ama, adamın ağzından hiç İstanbul'da sende olmalısın, İstanbul'da birlikte yasamayaliyiz, İstanbul'da kariyerimiz şöyle sekillenir vs cümleler yok. Yani ağzından hiç "SEN" cikmamissin. Bilgin ile zekan ile çok güzel yerleri kazanacak kapasiten varken, sırf işin ucunda aşk var diye özel üniversiteye gidecek insanın da şahsen peşinden gitmem. Gidip özelde okusun
00 Yorumla
+1 yılBence kendi geleceğin için istediğin yeri yazmalısın. Evet ayrı kalmak sizin için zor olacak ama onu ikna etmeye çalışmalısın. Farklı kültürler görebileceğini ve orada da farklı arkadaşlıklar kurabileceğini söyleyebilirsin. Hem ilişkinizi de sağlamlaştırırsınız eğer ayrı kalırsanız ne yapar bilemiyorum tabii ama ciddi düşündüğün biri olduğu için kararı kendin vermen daha doğru olur.. sadece İstanbul’da hayat var diyip geçiyorsa bence biraz sıkıntılı o özele gideceği için sorun olmaz ama senin hayatına müdahale etmesine izin vermemelisin
11 Yorumla
Soran+1 yılevet onu demek istiyorum zaten özele gitmeyi düşünüyor neden benim geleceğimi etkilesin bu. teşekkürler
+1 yılSevgi bi yere kadar ya bence🤷♀️ tercihini iyi bir yere yap bu sebeple ayrılacaksanız da ayrılın yani dünyanın sonu değil ohooo
22 Yorumla
Soran+1 yıldünyanın sonu değil ama değer veriyoruz özellikle bu zamanda heba etmek istemiyorum sevgimi
- +1 yıl
Sen bilirsin
+1 yılBugün canindan çok sevdiğin yarın düşmanın olur bugün düşman olduğun yarın dostun önünde koskoca gelecek var kendini heba etme ve başkasının tercihlerine ayak uydurma. Eğer çok istiyor seviyorsa kendisi gelsin veya oda gelmesin uzakda okuyun mesafeden sevemiyorssniz bu iş olmaz zaten
10 Yorumla- YKS2026 konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılSakın aptallık etme, bu kararı da sadece ve sadece kendini düşünerek ver, bencil ol. Gerekirse ayrılırsınız. Sırf onunla aynı şehirde okumak için puanının yettiği yerlerden vazgeçme. Bir başkası için, bir başkası uğruna 4 yıl sonra alacağın diplomanın düşük değerli olanına razı olma. Ağabey tavsiyesi dinle. Aptal olma, daha 18 yaşındasın. Bir erkek için bu yaşında hayallerinden vazgeçtiğine değmez.
00 Yorumla - YKS2026 konusunda 676 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi bu oğlanın İstanbul'da evi varmış. Bu evde rahat takılmak için İstanbul diye diretiyor. Tabi konaklama yurt problemi olacak başka şehire giderse ama özele gidecek imkanı varsa yurt parasını da halleder. Derdi senle o evde kalmak. Senin için fedakarlık yapması lazım. O her yerde özele gidebilir. Maddi sıkıntısı yok. Seni düşünmesi lazım. Yok derse test etmek için sana bir fırsat. Kendi istediğin şehri yaz. Bakalım gelecek mi
01 Yorumla- +1 yıl
Sorunu nasıl çözdün
Hayatta yapılabilecek en büyük yanlışlardan biri sizin yaşlarınızda ilişkinin büyüsüne kapılıp saçmasapan tercihler yapmaktır. Şu an ilişkiniz olduğu için bitirmek istemiyorsunuz anlıyorum ama ben sizinle aynı durumda kalsaydım kesinlikle kariyer açısından beni yukarıya taşıyacak seçeneği tercih ederdim. Bunun pişmanlığını hala zaman zaman yaşıyorum. Gerçekten ilişkiler gelip geçicidir önemli olan hayatınızı şekillendirecek kariyerinizdir..
00 Yorumla
+1 yılhayatını ve bundan sonra seni etkileyecek bu kararı kim olursa olsun BİR BAŞKASI için vermemelisin.
kazandığın okula git
seven kabul eder destek olur arkanda durur oturup sinir krizi geçirmez ergenler gibi
ciddi olabilirsiniz ama eğitmin her şeyden ve herkesten önemli00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİleride onu kaybettiğine pişman olursun. Herkes kariyerin için gelecek. Seni sen olduğun icin sevecek adamı belkide bulamayacaksin. Klasik evlilik ya da ilişkin olacaktır. Bence orta yolu bulun Türkiye'nin en güzel üniversiteleri İstanbul'dadır zaten. Çocuk dediğin şehirde sıkılırim diyor muhtemelen vasat bir şehirde bir üniversite. Bence sevgilinle orta yolu bul. Üniversitede önemli ama sevdiğin insan herşeye bedel.
00 Yorumla
+1 yılBence sevdigin de olsa kim olursa olsun kazandigin universiteye gitmemezlik yapma hayatin herkesten daha onemli. Sen okuluna git o gelirse gelir gelmezse gelmez. Soyle dusun diyelim onun dedigini yaptin ileride diyelim ayrildiniz Şu an oyle dusunmuyor olabilirsin emin olabilirsin oyle de demissin ama bilemezsin ki? Nolacagini ileride falan o yuzden kendi okulun neredeyse ona git. sonra pisman olursun diyeyim
16 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız bunun farkındayım sadece ona çok değer verdiğim için çok üzülüyorum. bütün hayatımızı beraber planladık hayal kurduk onların gerçekleşmeyecek olması ne acı. sizce onu nasıl ikna edebilirim bahsettiğim şehir için?
- +1 yıl
Bilemiyorum ki yani ona de iyi bir universite kazandim bu firsati kacirmak istemiyorum lutfen beni anla deger veriyorsan birazcik. Eger hala ayni dusunuyorsan ben kendim gidecegim de net oldugunu iza et ona belki senin kararinda net oldugunu gorurse , seninle gelebilir gelmezse de senin egitim hayatin daha onemli boş ver
Soran+1 yılanladım teşekkür ederim fikrimin net olduğunu göstereceğim
- +1 yıl
Bence Seven bencil olup sevdiğinin üzülmesini istemez.
İkilemde kalsa bile önce sevdiğini düşünür, önemser ve buna göre karar verir.
Sevgi mutluluktur üzüyorsa zorluyorsa buna sevgi diyemeyiz
Bir anne baba bile çocuğu için kendini feda eder.
Soran+1 yıl@Nazligülkarakış bende onu düşünüyorum işte ama zaten özele gidecek ben devlete gideceğim onun istediği şehirdense benimki daha önemli çünkü parayı veren düdüğü çalıyor zaten. Ben kendimi bencil hissettim ilk onun olduğu şehire evet diyip daha sonra kariyerim için başka yer söylediğim için
- +1 yıl
Ya kendi okuluna git neredeyse herkes kendi istedigini yapsin bu iliskinize engel olmasin oluyorsa da yurumez zaten iliski
Kendin için en iyi hangisini düşünüyorsan onu seç Kendi geleceğine kendin karar vermelisin * sevgiliyi hayat sevgili ve erkekten ibaret değil önce kendi ayakların üzerinde kimseye muhtaç olmadan tek başına durmayı öğren
00 Yorumla
+1 yılManipülasyoncu bir insansın
Adam senin lafını dinlememeli
Bir de adamı suçluyorsun
Sen vazgeçmiyorsun
O da vazgeçmiyor bu kadar...
Ve ayrılacaksiniz010 Yorumla- +1 yıl
4 5 sene den fazla süre sonra evleneceksin ki çok uzun süre
Ayrilmaniz muhtemel...
İstediğin üniversitesi git
İhanet filan etmiyorsun
Soran+1 yılburada ben neden manipülasyoncu oluyorum bana bencil diyen o bu arada her detayı vermedim bana orada okuyup dilber mi olacaksın bile dedi oysaki İstanbul daha bozuk bir yer. Ben sadece adı olan bir yerde okumak istiyorum onunda bana destek çıkmasını
Soran+1 yılbana ihanet ettin dedi ilk başta İstanbul'a evet diyip sonradan şurası gelse yazsak olur mu dediğim için onun için çok kötü hissediyorum
- +1 yıl
O da seni manipule ediyor
Manipulr ettigin cümleleri atican - +1 yıl
M
- +1 yıl
ben ise benim için fedakarlık yapmayan bir erkek için fedakarlık yapmak istemiyorum keşke ondan o fedakarlığı görsem. Onu ikna etmek için ne yapabilirim?
Yukarıda kastettiğini kendi şehrine getirmekse manipilasyoncusun
Yok değilse
Kusura bakma yanlış anladım özür dilerim - +1 yıl
Seni manipule ediyor
Uzaklaş ondan
Zaten ayrilcan - +1 yıl
Çok biliyorsa o gelsin
Soran+1 yılevet yanlış anlamışsınız o benim kendi şehrinde okumamı istiyor özele gideceğine rağmen. ben ise kendi şehrimden bağımsız başka şehirde okumak istiyorum beraber
- +1 yıl
Sen yoluna devam et onu salla destek olması lazim
YKS2026 konusunda 804 cevap paylaştı. Çok uzun yazmışsın ya. İkinizde istediğiniz bölümü yazın. Çok seviyorsanız birbiriniz sıkça görmeye gidersiniz.
12 Yorumla
Soran+1 yılAyrı kalamıyoruz çok özlüyoruz ve gençliğimizi uzakta heba etmek istemiyoruz
Seni düşünse senin kararlarına saygı duyardı adı üzerinde sevgili hayatına karısamaz sevgi duyguyu besler kararlarına saygı bekle ve o değilde sen neden fedakarlık yapıyorsun o gelsin senin istediğin yere ya da saygı duymasını bilmeli ya da sana uyguladıgı tarifeyi sende ona uygula muhtemelen sen ona uygularsan onda ters tepicek deneyip görmek lazım kendi hayatın kendi kararın istemediğin bir sey için sonrasında pişmanlık çok daha kötü sonrasında diyemezsin ama biz birbirimizi seviyorduk diye
00 YorumlaSeni düşünse senin kararlarına saygı duyardı adı üzerinde sevgili hayatına karısamaz sevgi duyguyu besler kararlarına saygı bekle ve o değilde sen neden fedakarlık yapıyorsun o gelsin senin istediğin yere ya da saygı duymasını bilmeli ya da sana uyguladıgı tarifeyi sende ona uygula muhtemelen sen ona uygularsan onda ters tepicek deneyip görmek lazım kendi hayatın kendi kararın istemediğin bir sey için sonrasında pişmanlık çok daha kötü sonrasında diyemezsin ama biz birbirimizi seviyorduk diye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe kadar zaman oldu siz tanışalı ki onun istediği yere gitmeye meyilimli duruyorsun, biraz da sen konuş o dinlesin. Yani böyle ayrımcılık olmaz çünkü sana ve aldığın karara anladığım kadarıyla pek olumlu bakmıyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılçok olmadı 1.5 sene oldu ama onun en uzun ilişkisiyim onun için özel bir yerim var ona rağmen böyle davranıyor ben zaten isterdim istedim de ama sıralamam daha iyi bir yere denk gelebilir ve evet olumsuz yaklaştı resmen ya beni seç ya da unut diyor
Cevap sahibi+1 yılUnut derken "bizi" mi anlamında dedi eğer öyleyse o koymuş kafaya bence.
Soran+1 yıltam olarak unut bizi demese de yolun açık olsun dedi üstüne hakaretler.
İnsanlar değil geleceğin önemli eğer istese senin gideceğin şehirde de özelde okuyabilirdi. Erkek fedakar değilse pek sevmiyordur
04 Yorumla
Soran+1 yılbeni sevdiğine inanıyorum ama bende anlamlandıramıyorum bu durumu
Soran+1 yılbende öyle dedim istemiyorum dedi ama üzüldü çok
+1 yılAşkım zaten evliliğe gitmeyecek sizin ilişkiniz çocukluk aşkı yani o yüzden istediğin bölüme odaklan ona değil
05 Yorumla
Soran+1 yılşu an o tercih yapsaydı üni 2 ben ise üni 1 de okuyor olacaktım çocukluk aşkı oldugunu düşünmüyorum ve ilişkimiz çocuk gibi değil öyle yansıtmış olabilirim
- +1 yıl
Aşkım hala ufaksınız olgun değilsiniz onu demek istiyorum.
- +1 yıl
Geleceğinizden ümitliyseniz yapın unileri aynı ilde.
Soran+1 yılillaha onun istediği yer olsun istiyor işte ah ah evet beraber olgunlaşacaktık sözde ama cok zor
- +1 yıl
Aşkım doğru insan olgun insan bu konuda seni zorlamaz. Saygı duyardı.
- YKS2026 konusunda 979 cevap paylaştı.
s +1 yılDaha puanlar bile açıklanmadan gerilmişsiniz. O kısmı geçersek geleceğin daha önemli çünkü lisedeki ilişkilerin çoğu üniversitede bitiyor, sonra çpk pişman olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka herkese nasip olmaz güzel üniversite kendine gel. İstedigin yeri yaz meslegşn senle kalır gerisi hayatından gidebilir meslegin gitmez zatennseviyorsanız. Ayrılmazsınız o zengşn bırak istediginç yapsın kendini düşün
10 Yorumla
+1 yılEgitimin daha önemli, sevgilin bu gün var yarın yok.
14 Yorumla
Soran+1 yılçok bağlanınca onu demek zor oluyor ama evet eğitimim daha önemli beni gerçekten seviyorsa arkamda durur diye düşünüyordum
- +1 yıl
Aynı tarz şeyi ben de yaşadım. Ablam, inan bana herkes seni yarı yolda bırakabilir. Hiç kimseye güvenip gelecegini riske atma. Haklısın seni kararından caydırmasına müsade etme. Bundan yıllar sonra kendinle gurur duyacaksın!
Soran+1 yılteşekkür ederim <3 iki türlü ihtimalde de riske atmıyorum ama ailemin benimle gurur duymasını istiyorum (bahsettiğim üni hacettepe, eğer ist okursam marmara ya da ist üniversitesi) arada dağlar kadar fark var değil mi
- +1 yıl
Rica ederim. Aferin sana ❤️ Akıllı kızsın vesselam. Arada daglar degil dunya kadar fark var.
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence mantık hatası var erkek arkadaşınızla birlikte aynı şehirde olmak için üniversiteyi de orada okumayın biri kariyer diğeri ilişki neticede (kariyeriniz için en iyi üniversite nerdeyse orada okuyun bence)
00 YorumlaSenmi okican keko de ben okicam de sıkılmadgm biryer olmalı derslerime calismam için de benim kararım de yol al abim de
00 Yorumla
+1 yılKendine verebileceğin en güzel hediye iyi bir eğitimdir. Bunan mahrum etme bence kendini
10 Yorumla- YKS2026 konusunda 438 cevap paylaştı.
+1 yılBir erke için hayatının rotasını degistiemeyeceksin heralde
10 Yorumla - YKS2026 konusunda 982 cevap paylaştı.
+1 yılYaşın daha 19. Muhtelemelen ayrılacaksınız. Eğitimine önem ver sen, zaten bitecek ilişkiniz
00 Yorumla - YKS2026 konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yıl2 sene sonra adını bile unutacaksın kasma bu kadar
00 Yorumla
+1 yılAsla sevgiliniz için kendi kararlarınıza sırtınızı dönmeyin. Sizi seviyorsa uzak mesafe ilişkisi yürütürsünüz. Sevmiyorsa da bırakın gitsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana biraz fırsatçı gibi geliyor derken anlamadım ne demek istediniz?
012 Yorumla
Soran+1 yılkardeşleri İstanbul'da oturuyor asıl ailesi doğuda. İstanbul istemesinin sebebi hem olanak çok hemde hazır ev var yurt derdi yok yemeği önünde olacak kendini çok strese sokmayacak zaten İstanbul'da yaşıyor bir kaç senedir o yüzden fırsatçı olduğunu söyledim yani onun ayağına gelmemi istiyor
Cevap sahibi+1 yılHazır evi var derken sadece ona mı ait yani o mu kalacak o evde.
Soran+1 yılhayır kardeşleriyle yaşayacak yurt sorunu olmayacak kafası rahat olacak kısaca
Cevap sahibi+1 yılYani bilemiyorum ama nereden tanıştınız
Cevap sahibi+1 yılAma siz de İstanbul'u istemiyorsunuz anladığım kadarıyla ve ben de bir görüş ekleyecek olursam Marmara üniversitesi çok güzeldir ve İstanbul'un en iyi üniversitelerinden bir tanesidir ama İstanbul'da okumanızı hiç mi hiç tavsiye etmem çünkü depremin anasının ağlayacağı bölge, Allah korursa hiç bir şey olmaz ama yine de önlrm almak gerekir ben İstanbul'da okumak asla istemem bu saatten sonra, çünkü insanlar bile kendi oturdukları evlerini sattılar Anadolu'ya yerleştiler bazıları da uzaklaşmak istemedikleri için Edirne, Kırklareli taraflarına.
Soran+1 yılteşekkür ederim yorumunuz için ama marmaradan daha iyi bir okula sıralamam yetiyor o yüzden İstanbul istemiyorum yoksa bende beğenmiştim. Deprem içinde ailem istemiyor beni düşünüyor. Yoksa güzel şehir beraber gezdik gördüm. İnternetten tanışmıştık reele döktük sık sık buluştuk
Cevap sahibi+1 yılİnternetten tanışmak çok sıkıntılı, internetten birine güvenmek normalde birine güvenmekten +3 kat daha tehlikeli dikkatli olun yine de.
Cevap sahibi+1 yılRica ederim tabi ailenizi de dinlemeniz daha iyi ve Hacettepe de iyi yani.
Soran+1 yıluzun zamandır tanışıyoruz güven konusunda sıkıntım yok ama asıl problem onun kendine güveni olmaması bence ve ya beni istediğini yaptıgım icin seviyor
Cevap sahibi+1 yılBir de ona desenize ben kararımı verdim istediğim yer de okuyacağım ne diyecek bakalım.
Soran+1 yılzaten ona benzer bir mesaj attım tepkisini merak ediyorum uyuyordur muhtemelen. tartışmayı alevlendirmeyeceğim ama kariyerimden de vazgeçemem iyi ki buraya yazmışım bana herkes cidden büyük destek oldu
Cevap sahibi+1 yılAklın yolu bir hanımefendi herkesin benzer paylaşımlar vereceği ihtimaller dahilinde.
Gizli Üye(30-35)+1 yılvay be 18 yaşında ne dertler var 🤣 allah başka dert vermesin guzum
00 YorumlaAyrılırsınız sen yoluna bak o yoluna bak başka erkekler kızlar olucak bulunduğunuz yerlerde bu devirde yani
02 Yorumla
Soran+1 yılbaşka erkek istemiyorum ona da başka kız yaklaşsın istemiyorum karşı cinsin bol olduğunun farkındayım
- +1 yıl
Bak kardeşim ben Fethiyeliyim benimde 3.5 yıllık bi ilişkim olmuştu gözüm o kızdan başkasını görmüyordu başka birisini istemiyodum iyisiyle kötüsüyle her şey onunla olsun falan fıstık işte ama artık aşkın sevginin güvenin sadakatın bi değeri kalmadı herkes yataktan yatağa o kişiden o kişiye 10-20 kişiyle konuşuyor çok ağır şeylerle karşılaştım bende bi tecrübe sahibi olarak fazla kasmamanı istedim her şey olabilir yani bilemezsin uzak mesafe bu devirde bilmiyorum kendimi anlatabildim mi ben askerim sürekli görevlere gidiyoruz kelle koltuk altında dağlarda yatıyoruz yemek su sıkıntısı bir ton şey pek bahsetmek istemiyorum sivildeki bütün sorunlar sivildeki insanlara göre toz pembe aslında bizim burada yaşadığımız yaptığımız şeylerle karşılaştırınca ben öyle düşünüyorum ve benim içimde vatan sevgisi olmasa sivildeki millet için değil kelle koltuk altında gezmeyi 1 mermi bile sıksam devir kötü biz kimsenin umurunda değiliz ülkede neler dönüyor kimsenin haberi yok herkes şeyinin keyfine yaşıyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖzel üniversiteler hiç iyi değil imkanın varsa devlete git ki zaten diyon devlet geliyo senin istediğine bile saygı duymayan adamdan bi bok olmaz yol yakınken ayrıl
02 Yorumla
Soran+1 yılben devlet o özel düşünüyoruz baştan dedim çalış diye bende çalışmadım ama denk geliyor demek ki bir şeyler katmışım ona rağmen beni dinlemedi
Cevap sahibi+1 yılDinlemediyse çeksin ceremesini sen benim dediğimi yap aşk gelip geçici kariyer daha önemli
+1 yılSal gitsin o bu hayrı yaşamak istiyor
010 Yorumla
Soran+1 yılhayatı mı demek istediniz
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Bak bazı olaylar keskindir kesinliği yüksektir Buda öyle bir olay
Soran+1 yılBende yaşamak istiyorum ama adı olan başarılı bir üniversitede mezun olmak varken daha normal bir üniden mezun olmak istemiyorum yoksa ben ondan daha çok hayatın tadını çıkarmak isterim. Bence hayat demek İstanbul'da trafik çekmek de değil. Onun dediği yeri yazmazsam yaşanamayacak ihtimalleri de düşünmek içimi acıtıyor doğrusu. Bir yandan da zaten mezun olduktan sonra almanya da yaşayabilirdik o beni üzüyor
- +1 yıl
Şimdi şöyle bir durum var hangi bölüm istiyorsun sen nasıl istiyorsun sonuçta bu senin hayatın ilk başta bu soruları kendine sor sonuçta evli değilsin nişanlı değilsin hayatına bu kadar müdahale ettirme derim bu yaşlarımız bir daha geri gelmeyecek sonuçta
Soran+1 yılailemde beni destekliyor kızım yazları yurt dışına git kendini geliştir diyorlar ama onlayken pek bu mümkün değil gibi hissediyorum tek başıma kafamın estiği gibi gitmemi istemez. Kendi de gelmek ister bende onu isterim ama benim yeşil pasaportum var onun yok her türlü bir çıkmaza giriyoruz off
Soran+1 yılhaklısın ben mütercimlik ya da yabancı dil öğretmenliği düşünüyorum dilden yerleşeceğim için önüm açık. evli nişanlı değiliz ama ciddi bir ilişkideyiz bende biraz kendimden ödün verdiğimin farkındayım
- +1 yıl
Birde karşı tarafa bak o kendinden ödün veriyor mu
Soran+1 yılbu konuda vermiyor işte İstanbul'da kardeşleriyle yaşıyor bir kaç yıldır direk hazıra konmak istediğini düşünüyorum
- +1 yıl
Olamam hiç mantıklı değil kardeşim cidden
O üniversiteye git ve geleceğini seç.
00 Yorumla- YKS2026 konusunda 324 cevap paylaştı.
+1 yılOrtak yol bulun.
18 Yorumla
Soran+1 yılonu yapmaya çalışıyoruz zaten ama kendisi çok inat bana tasmamı eline almak mı istiyorsun diyor..
- +1 yıl
Bu düşüncedeyse durduğun hata.
Soran+1 yılevet ama biraz ergenliğine veriyorum sinirle kurup düşündüğü şeyler. tabii ki böyle diyor diye aynı şehir yazmayacağım ama ortak yol bulmak istiyorum onu nasıl ikna edebilirim
- +1 yıl
Adam sana tasmamı eline almak istiyorsun diyor sen ortak nokta diyorsun güzelim yapma bunu kendine.
Soran+1 yılEvet :( Oysaki öyle bir durum olsa kendi şehrimi yazalım derdim anlamıyor maalesef. Onca lafları edip yine de beni çok sevdiğini söylüyor şu an bunları yazarken çok toy gibi hissediyorum ama duygularıma engel olamıyorum İşin içinde karşılıklı sevgi olmasa bu kadar uzatmazdım
- +1 yıl
Umarım düşündüğüm gibidir..
- +1 yıl
Kendi hayatına bak seviyorsa seni destekliyecektir, yanına gelmek isteyecektir bu kıskançlıktan başka bir şey değil ilerde seni mutsuz edebilir. sen istediğin bölümü yaz ve git
Sana bişey söyleyeyim
Öyle seven delikanlılar varki (benim tanıdığım) sevdiğini okutmak için kendi eğitiminden , kazandıği üniverstesinden (tıpfakültesi) hayalinden vaz geçip sevdiği için işe girip çalışıyor, (sevdiğinin kızın durumu yoktu ) sevdiğini mutsuz etmiyor sonra depremde vefat etti.
Kızada helal olsun aldatmadı onun için her gün ağlıyor
Seni seviyorsa desteklemesi lazım
Soran+1 yıl@Nazligülkarakış vay be helal olsun ona allah rahmet eylesin bu örnek bana çok iyi geldi teşekkür ederim. kadın olarak fazla ödün verdim sanki millet sevdiceği için neler yapıyor
+1 yılYardımcı olmamı ister misin kanki..
010 Yorumla
Soran+1 yılevet lütfen
- +1 yıl
Bana yazar mısın detaylı bilgi vereyim
Soran+1 yılxper seviyem yetmiyor buradan yazarsan daha çok sevinirim
- +1 yıl
İnsta var mı Fake de olur
- +1 yıl
Konu uzun
Soran+1 yılmaalesef fake hesabım yok.. tek buradan olur anca instagram hesabımda da sevgilim var
- +1 yıl
Telegram
Soran+1 yılvallahi hiçbiri yok alskjflk buradan yardımcı olursan sevinirim
- +1 yıl
Ya bura olmaz ki indir iki dk uzun konu
Soran+1 yılya buradan yazmanın nesi zor anlamadım başka platformlar kullanıp gizli iş çeviriyor gibi gözükmek istemiyorum vicdanım rahat etmiyor kendi düşüncelerini buradan belirt işte. Beni anladığını düşünüyorum.
Zaten ayrılacaksınız kendi geleceğini düşün
00 Yorumla
+1 yılayrılık göründü
02 Yorumla
Soran+1 yılgözükmesin
- +1 yıl
Allah korusun
Ayrılın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 