Arkadaşlar TYT nasıl geçti? Bana bildiğin girdi. Süreyi adam gibi kullanamadım awmk. Matematikten çok az işaretledim?

Ses bilgisi ve fiilimsi soruları yoktu. ÖSYM ayarında gibi değildi. 22 23 TYT ile ilgisi yok. MEB tarzında sorular vardı. Sınav biraz ne bileyim değişikti ya.

Arkadaşlar TYT nasıl geçti? Bana bildiğin girdi. Süreyi adam gibi kullanamadım awmk. Matematikten çok az işaretledim?
Cevapla