Düşük mü yaptım pıhtı mı anlayamadım napmamiz lazım?

Merhaba sizlere bir sorum olacak geçtiğimiz hafta adetime daha 10 güne yakın bir süre varken şiddetli bir karın ağrısıyla ve kanamayla uyandım tuvalete gittiğimde adet pıhtısından farklı tuvaletimi yaparken büyük bir parça düştüğünü gördüm ve çok telaşlandım. Hamile olup olmadığımı bilmiyoruz sadece bir kan testi var elimizde hamilelik değerlerine bakılan test değil normal test onda da sedimantasyon değeri yüksek. Gebelikte yükselebileceğini söylediler. Ve 1 hafta sonrasında böyle bir olay yaşadım. Röntgen de çektirdim. Acaba ondan mı oldu lütfen bilen birisi söyleyebilirmi. Doktora gitsek düşükten sonra ne yapabilir anlayabilirmi dusuk olup olmadigini?
Düşük mü yaptım pıhtı mı anlayamadım napmamiz lazım?
Cevapla