İlk defa sınava muhteşem moralle giriyorum bana başarılar olsun mu?

Moralim çok iyi işim var arkadaşlarım var mutluyum saglikliyim sınavdan sonra işe gideceğim ona kadar çalışacağım. Her günüm dolu dolu geçiyor çok şükür bin şükür. Pazartesi izin günüm o gün bile dışarıdayim. Bugün işten akşam onda çıkacağım 12de evde olacağım oh çok iyi ya bu moralle birşeyler başarır miyim?
İlk defa sınava muhteşem moralle giriyorum bana başarılar olsun mu?
Cevapla