Süper🥳🥳
Bir iş görüşmesine hazırlanırken nasıl yöntem izlersin?
Süper🥳🥳
Kısa bir detay araştırması yapmanız özgüveninizi arttıracaktır.☺️☺️

Dışardan bakıldığında görsel olarak kişisel temizlik tırnak olduki yara vs var diyelim üzerine bant çekmek kıyafetlerin yaka paçasının orantılı durması özenli olduğunu göstermelisin ki karşı taraftaki önyargıları yıktın mı gerisi gelir ama her ne olursa olsun göze kapalı güvenileceğini bi şekilde hissettirmelisin
💯💯👍🏻
Teşekkür
Rica ederim.
🌸
önce prova yaparım sonra iş görüşmesine uygun kıyafet seçerim iş görüşmesi sırasında muhakkak yanımda su bulundururum heyecan anında ya da soru zor ise vakit kazanmak için su içerim kişi sizinle konuşurken gözlerine değil iki kaşının arasına bakın bu karşıdaki insanın dikkatini çeker oda da başka biri daha varsa size soru sorduğunda tüm vücudunuzu ona doğru dönerek konuşun başınızı değil bu sizin özgüvenli olduğunu gösterir
Çok doğru ve faydalı bilgiler teşekkürler✨
Linkedinden bela olurum önce yöneticilere skillerimi gosteririm görüşmeye gitmeden eveti alirim zaten. En son 2 hafta önce bir müdür direk iletiyorum CV ni dedi 😄
Ben gideceğim yerleri arardım direkt cep numarası vs bir sekilde alırdım kurum müdürü kimse ika iletir sadece müdür önemli uzun zamandır o dertlerim yok sükür zaten idari bir yerdeyim ise alım anlamında da söz sahibiyim😌
Üstüne düşmek gerek👍🏻
Araştırma ve motivasyon konuşmaları yaparım.
👏🏻👏🏻😇
Günaydın. Teşekkür ederim
Günaydın. Rica ederim✨
Cevap
19Cevap
Ben genellikle sakin kalmayı denerim öncesin de bol bol düşünürüm nasıl geçeceğini ve prova da yaparım elbette
😇👏🏻👏🏻
2002 yılından beri işveren konumunda olduğum için en son gittiğim iş görüşmesinde ne konuştum, nasıl bir hazırlık yaptım hatırlamıyorum.
Daha iyi başarılar💯
Teşekkürler 💐
Kesinlikle araştırma yaparım. Tanıyan bilen insanlara sorarım. Sonrasında güzel bir cv hazırlayıp gönderirim.
👏🏻👏🏻
15 yıldır hiç iş başvurusu yapmadım hep teklif geldi o da dışarıda yemekte oluyor genelde kot tsihrt
Ne güzel tebrikler👏🏻👏🏻
Şık giyinirim. Buluşma yerine 10 dakika erken giderim. Görüşeceğim firma hakkında önceden bilgi toplarım
Tebrikler👏🏻👏🏻
Hiç iş görüşmesine gitmedim nasıl olur bilmiyorum
😌😌
O kadar cok is gorusmesine gittim ki artik ekstra bi hazirlik yapmama gerek yok sptilan sorulari verilen cevaplari giyim kusam beden dili vs hepsini biliyorum artik benim işim is goruslmelerine oldu
Alışılıyor evet☺️☺️🩷
Yillar once gitmistim bir kez.. oda normal kalite bu yani demistim. :)
👏🏻👏🏻👍🏻
@laloglan kesinlikle araştırma yapıp gitmeli ve kıyafet temizlik önemli faktörler😌
Doktor değilim🙂Psikoloji mezunu psikolog unvanı alır ve terapisttir, mesleğini icra etse de etmese de.☺️
Hayır reçete yazmıyoruz sadece psikiyatr yazıyor🙂
Evet çalışıyorum ama danışmanlık yapmıyorum önceden danışmanlık merkeziyle ortaktım terapistlik yapıyordum. Yine branşımla ilgili bir iş yapıyorum ika bölümünde sadece kol değiştirdim.
Teşekkür ederim🙂
Takım elbisemi giyerim saçlarımı jölelerimi tararım parfümü sıkarım gerisi doğaçlama olur
👍🏻👏🏻👏🏻💯
Gelişigüzel yaşıyorum hayatı mülakata gireceğim ama fazla bir hazırlığım yok
Ahahahaha😂😂
Firma hakkında bilgileri araştırır giderim o kadar.
👏🏻👏🏻
Önceden araştırma yaparım, motivasyonumu yüksek tutarım.✨️
👏🏻😇😇🩷
Bilgi olarak önceden araştırma yaparım.
Takım elbise ile düzgün şekilde gittim hep
👏🏻👏🏻💯
iş yerinin ortamına göre kıyafet tercih edilmesi gerekir ve dürüst olunmalı
Evet kesinlikle👌🏻
Uzuuuun zaman oldu ya görüşme yapmayalı , hatırlamıyorum bile
😄😄
İş görüşmesine gitmiyorum şükürler olsun, onlar geliyorlar.
☺️☺️
Araştırma yaparım özgünlüvenli olurum onların bana ihtiyacı var
Aynen öyle harika özgüven😇
Teşekkür ederim bu yoldan devam 😇
💃🏻💃🏻⭐⭐
Valla hazırlanacak bişey yok gibi ya aslında firmaya bağlı pozisyona bağlı yani. Doğaçlama gttim heo bugüne kadar 😅
Öncesinde detaylı araştırmalar yaparım
👏🏻👏🏻🍀
Genelde sakin kalırım
Ne güzel olmasi gerekenlerden👏🏻
Genelde sakin ve heyecanlı olurum.
Ortası diyorsun olsun dozunda heyacan iyidir önem verdiğini gösterir🍀🙂
Evet. 😊
Öncesinde detaylı araştırma yaparım.
💝😇👏🏻
Öncesinde de detaylı araştırma yaparım
👏🏻👏🏻
Valla hiç iş görüşmesine gitmedim 😅
Sen kendi işinin patronusun😂😂
Evet ama önceden babam ayarliyordu git bu arkadaşımın yanına ben onunla konuştum orada çalış diyordu
Ahahah olsun o daha iyi😂departmana gelen stresli insanları görünce
O kadar çok stresli olmaya gerek yokki ama
İşsiz kalma anksiyetesi onlardaki😌
Son dakika Allah ne verdiyse yapıyordum. 🤣
Ahahah😂😂😂
Onun hakkında ilgilenirim
👏🏻👏🏻💯🍀
son dakika karar veririm
öncesinde detaylı araştırma yaparım
Hiç birsey
Saf sek kendimim diyorsun😀
✅✅
Hazır
👏🏻👏🏻💯
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?