Arkadaşlar kazandıgım bolume hayatımı adamam ve tytye gırsem bıdaha yapamayacak olmam slk oldugumu mu gosterir?

Kazanırken dersten başka bısı yapmadım film ızleyıp gezmedım düşünmeyi bile bilmiyodum hiçbir konuda fıkrı olmayan biriydim robottum kazandım bıraz yaşamaya basladım ama sonuç larak hayatını yasamamıs biriyim ve bır daha gırsem tytye barajı bıle geçemem. Ben slk myım boşuna mı yasıyorum yoksa bu bır basarı mıdır? Unıyı kazanır kazanmaz unuttum zaten her seyı aynı okurken sınavdan çıkar çıkmaz he rseyı unuttuğum gibi. Unı bıttı yıne unuttum her seyı. Mesleğim bıle olamıyo her seyı unuttuğum ıcın okumuş cahılım. ölsem mı napsam.

Arkadaşlar kazandıgım bolume hayatımı adamam ve tytye gırsem bıdaha yapamayacak olmam slk oldugumu mu gosterir?
Cevapla