Haftanın her günü çalışıyorum, kendime hiç vakit ayıramıyorum. Ne yapsam?

Hafta 4 gün 10 saat 3 günüde 12 saat çalışıyorum asgari ücret alıyorum sürekli ayaktayım günde 8-9 saat uyuduğumu varsaysak koca günden bana sadece 5 saat kalıyor 5 aydır böyle çalışıyorum okadar yorgun hissediyorum ki köle gibi hissetmeye başladım siz olsanız napardınız ailemle yaşıyorum geçim sıkıntım yok
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bence bu çalışma saatlerine normal diyen kişiler akp li
Haftanın her günü çalışıyorum, kendime hiç vakit ayıramıyorum. Ne yapsam?
Cevapla