+1 yılUxun süre çalışılacak işler değil zaten bu tarz işler genelde tatil günlerinde harçlığını çıkarmak için öğrenciler çalışıyor bu tarz işlerde kafe, organizasyon, tanıtım vs maddi olarak bir sıkıntın yoksa çalışma bu tarz işler her zaman bulunur kimse uzun süreli çalışmaz çünkü
24 Yorumla- +1 yıl
Evet en uzun ben kaldım zaten gelen en fazla 2 gün çalışıp çıkıyor
- +1 yıl
İşletme sahibi tam cinganmış o zaman iki günde işi bıraktıklarına göre 5 ay iyi katlanmışsın
- +1 yıl
Evet kimseye hakkını vermiyor çünkü
- +1 yıl
Balık baştan kokar ortada bir devlet olmayınca adaleti yerine getirecek böyle... çocukları at oynatıyor
En İyi Cevaplar
Birinci adım olarak, kalan 5 saatte başka bir iş arayabilirsiniz. Başta sıkıcı gelse de, eğer çalışmaya kararlıysanız bu ilk adımınız olacaktır. Ardında, yine çalışmaya kakarlıysanız, sevdiğiniz konularda kalifiye olmalısınız. Bu bir dönem alacaktır ama sonucundan kesinlikle memnun kalırsınız. Anladığım kadarıyla, ayaklarınızın üzerinde durmayı ve özgürlüğü seviyorsunuz, öyleyse bunu daha iyi hale getirmeye odaklanın derim. Ve bir dahaki seçimde lütfen artık, bu ülkeyi bitirmek için seçilmiş olanlara oy vermeyelim, sizi kastetmiyorum...
10 Yorumla
+1 yılO kadar mesai saatine 30 bin lira maaş alman gerekir. Asgari ücret çok düşük. Ayrıca 8 saat mesai ve iki gün hafta tatili olan başka bir sektör bakmalısın yaşın genç maddi durumun da iyi sayılır. Yoksa gençliğin böyle geçer.
24 Yorumla- +1 yıl
Evet ve yemek parası falnda vermiyorlar cebimden yiyorum yol parasıda bana ait yani kazandığımin yarısı oraya gidiyor zaten
- +1 yıl
Hiç kendini ezdirme. Sanki çoluğun çocuğun var ev geçindiriyosun. Rahat ve sosyal bir iş bakabilirsin.
- +1 yıl
Babamda aynısını diyor afedersin sen salkmisin niye bu kadar çalışıyorsun sanki geçim sıkıntınmi var ben bakıyorum size diyor kızıyor işi bırak diyor
- +1 yıl
Bence de haklı.
+1 yılYani muhakkak izinli olduğum günler vardır. O günlerde bir yerlere gidebilirsin. ya da nasıl söyleyeyim bulunduğun yerde park varsa oraya gidip kafa dağıtabilirsiniz ailene pikniğe gidebilirsin yani bir şeyler yapabilir..
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence devam et biraz da dinlen
00 Yorumla
+1 yılFazla çalışıyorsun emeğinin karşılığını alamıyorsun zaten işin çok rahat değilse ki muhtemelen cafe falan diye tahmin ediyorum değildir. İstifa edip daha rahat bir iş bakabilirsin, eğer İstanbul'da yaşıyorsan havalimanında çalışmayı tavsiye ederim hem çalışma sati 9.30 saat, resmi tatilleri kullanırsın ve servisi de var bu sayede yoldan da tasarruf edersin.. Biraz o işe girme sürecinde de biraz dinlenmek sana iyi gelir, yüksek iş temposu özellikle de hakkını alamıyorsan bir süre sonra sağlığını da bozacağı için çok mantıklı değil.
10 Yorumla
+1 yılKendini bedenini dinleyebileceğin başka bir yere yönlenmelisin canım. Geçim sıkıntında yokmuş, yeni bir iş bulma süreni esnetme şansında var.
40 YorumlaBu çalışma şekli gerçekten kötüymüş. Yalan yok. Kendimi sizin yerinize koyduğumda ben de kötü oldum. Ben gümrük müşavirliği yapmaktayım ve işim gereği bir çok sektör ile dirsek temasım oluyor. Ciddi ciddi yardımcı olmak isterim. Bu sekil çalışanların Allah cc yardımcısı olsun vaziyet kötü maalesef.
21 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim bu kadar düşünceli olduğunuz için 🌸
+1 yılbu ne lan mısır piramitlerini döşeyen köleler bile daha iyi koşullarda çalışıyordur. anana babana 2 bardak su vermezsim kim bilir hangi şerefsiz patrona kölelik yapıyorsun. bir de kendi ayaklarım üzerinde duruyorum güçlü kadınım triplerine de giriyorsundur. yazık awk
06 Yorumla- +1 yıl
Ne diyorsun sen ya yazdığım şeyden bunumu çıkardın düşündüğünün aksine çalıştığım paradan annemede veriyorum onlar diyor yüzünü göremiyoruz sürekli istesin diye
- +1 yıl
Geçim sıkıntın yoksa niye çalışıyorsun, bırak o işi, aynı paraya izin yapabileceğin 8 saatlik işler bul
- +1 yıl
Onu yazmayı unutmuşum haftada 1 gün izin kullanıyorum ama haftada 66 saat çalışıyorum normalmmesai saati 45 saat ve ben mesai ücreti almıyorum
- +1 yıl
Çok zor bir çalışma şekli nasıl dayandın kaç aydır böyle?
- +1 yıl
Çalışmasam parasız geziyorum babam diğer insanlar gibi cebime para koymuyor ihtiyacın var mı demiyor
- +1 yıl
Sadece ev giderlerini karşılıyor
+1 yılYani şöyle ki ben de günde 12 13 saat ders çalışıyorum ve 4 saat de hastanede çalışıyorum bakarsan sonuca herkes o kadar çalılıyor ama bu normal diye sorarsan hayır bence çok yanlış senin üzülmeni de anlıyorum. Umarım hayatımızın dolgun maaşlı az çalışmalı dönemine geçeriz.
00 YorumlaAskim asgari ücret aliyormussun zaten ve geçim sıkıntın yok hiç kendini yormana milletin işiyle kendini yipratmana gerek yok çok daha rahat bir iste çalışabilirsin asgari ücretle markete falan girebilirsin ya da en minnetsizi işkur üzeri bı yerde çalışmaya başlarsın haftada beş gün sabah 8 akşam 5 kendini yorma bu kadar başkalarının işi için sen daha onemlisin kendine biraz zaman ayır bu zamanların bir daha geri gelmeyecek
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFabrikada mı çalışıyorsunuz? Yeni iş arayışına girin, ama bi iş bulana kadar da işinizi bırakmayın, Allah yardımcınız olsun
14 Yorumla- +1 yıl
Oyun yerinde oyuncaklara bakıyorum çocuklara oyun flan açıyorum ve yemek parası falnda vermiyorlar cebimden yiyorum yol parasıda bana ait yani kazandığımin yarısı oraya gidiyor zaten
Cevap sahibi+1 yılBu kadar çalıştırıp yemek parası bile vermiyorlar mı yazıklar olsun! Çalıştıracak kimseyi bulamayınca da gençler iş beğenmiyor derler, sen bence başka iş bak buradan çık çok geç olmadan, hem geçim derdin de yokmuş, en kötü fabrikalara girsen hem yemek hem servis oluyor, her fabrika işi ağır değil, paketleme gibi şeyler de var, çocuklarla uğraşmak eminim daha yorucudur, pazar günü de tatil oluyor.
- +1 yıl
Çalışmasam babam para vermiyor zaten bı dışarı çıkıp kafamı dağıtıyım desen param olmuyor veya bı ihtiyacım olunca param olmadığı için alamıyorum babamda sormuyor zaten ihtiyacin var mı diye
Cevap sahibi+1 yılŞu an maaşının hepsini ailene mi veriyorsun? Bence kenara köşeye ne olur ne olmaz biriktir, işten çıkınca seni bi süre idare eder, yeni iş bulana kadar, hakkında hayırlısı olsun
+1 yılevet ağır şartlar.. mısır piramitlerini yapan kölelerin bile yaşam koşulları seninkinden daha iyi
20 Yorumla
+1 yılCanim bu hayata bir kere geliyoruz bu kadar yıpratma bence kendini kendine vakit ayirabilecegin başka bir iş bul
10 Yorumla
+1 yılTürkiye de böyle bu işler emek felan yok vatandaşa değer yok kisaca hakettiğini alamiyorsun her anlamda adaletsiz
10 YorumlaSen çalışmıyorsun esir tutuluyorsun bence...
20 YorumlaNerde çalışıyorsun bu kadar çalışmaya daha iyi iş bulabilirsin çık bence bu kadar yorma kendini
10 Yorumla
+1 yılİşini değiştirebilirsin ya da sevdiğin sevebileceği bir işle ilgilen başka şeyler yap boş durmakta biyerden sonra sıkıcı geliyor şu an bosum çok sıkıcı
011 Yorumla- +1 yıl
Zengin değilde çok şükür riskimdan memnunum Allah olmayanda nasip etsin
- +1 yıl
Hayır hala aynı fikirdeyim
- +1 yıl
Zor dar günlerde geçirdim merk etme bende insanım o halime şükür ederek buralara geldim
- +1 yıl
Bosanmadim evliyim iki çocuğum var
- +1 yıl
Biraz öyle
- +1 yıl
Neyse kardeşim sohbetine doyum olmaz iyi geceler ✋
Eğitim & Kariyer konusunda 896 cevap paylaştı. Part time mantıklı bence de
22 Yorumla- +1 yıl
Herkes sigortan olmaz part time çalışma diyor ama ben gençliğimi harcıyorum resmen günümün yarıdan çoğu çalışarak geçiyor
Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı. Bende senin gibi aynı durumdayım, iki işte çalışıyorum günde 5 saat uyuyorum. Bedenim ruhum gerçekten yoruluyorum.
13 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. 2 sn düşünmeden istifa ederdim hem geçim sıkıntında yokmuş o işyerinde harcadığın vakitide iş aramaya harcasan bulursun iş miş
10 Yorumlaİşte bu ben 😂 her gün mesaideyim ben de napacagimi bilmiyorum ek baska seyler öğrenip daha rahat bir is yapmamiz lazım
01 YorumlaBi süre para biriktirip çok daha iyi iş olanağı ve mesai saati olan bir yere geçmek veya kendi işini kurmak mantıklı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsgari ücrete manyak mısın her gün çalışıyorsun yazık sana git her yerde iş ilanı var istersen daha güzellerini bulursun en kötü fabrikaya gir 8 saat çalışırsın 1 gün iznin olur 20bin alırsın. Veya 12 saat çalışırsın 2 gün iznin olur
30 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılBu ne ya? İzinsiz iş mi olur? Çalışma saatleri de fazla. Fabrikada çalışmak bundan daha iyidir.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben bu çalışma saatlerinin normal olduğunu düşünüyorum. Devlet günde 7,5 haftada 45 saat demiş ama buna uymayan bazı firmalar var.
26 yaşında olup hiç çalışmamış olan bi tek ben varım sanırım
00 Yorumla
+1 yıl4 gün çalışıp şikayet ediyorsan 7 gün çalışıp her gün sabah 6 akşam 8 kadar ne yapdım gız
00 Yorumla
+1 yılDaha iyi geleceği olacak bir iş için gerekirse ücretsiz çalışmanı tercih ederim
00 YorumlaDaha yaşın genç, bol bol dinleneceğin günler de gelecektir.
00 Yorumla
+1 yılBen de aynıyım gecem gündüzüm karıştı hiç vaktim yok
00 YorumlaÇalış çalış sen çalışmasan bize kim hizmet edecek💵💵
09 Yorumla- +1 yıl
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Sağlığını kaybettikten sonra ne kadar kazandığının hiç bir kıymeti yok...
00 YorumlaGeçim sıkıntın yoksa haftanın bir günü izinli çalışabileceğin başka iş yap
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. Hayat mücadele ile geçiyor kamuya girince 2 katı olur inşallah
00 Yorumla
+1 yılçalışmak güzel bir şey de seni yorar bu kadarı başka bir işe geçmen gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılBence yoğun tempoda çalışmak güzel kıymetini bil bir süre daha devam et
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 387 cevap paylaştı. Birazcik para biriktirmeye bak sonra is ara cikisini ver
00 Yorumla
+1 yılBaya yoğun çalışıyorsun Allah kolaylık versin ne iş yapıyon ki
00 Yorumla
+1 yılbu konuda yalnız değilsin milyonlar aynı şeyden şikayetçi ama yapacak bişi yok
10 YorumlaAllah yardımcın olsun 🤟🙏
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🌸
sevdiğin bir işse , kariyer hedefin olan bir işse eziyetine dayana biliyorsan çalış. patronla konuşup çalışma koşullarını iyileştirmesini istiye bilirsin.
ya da önemsiz kariyer hedefi yoksa koşulları daha iyi olan başka iş ara.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden haftanin 7 günü çalışıyorsun kendini köle gibi hissetmen normal öylesin çünkü hiç mi canını sevmiyon şaka gibi soru
00 YorumlaCevap vermek biraz zor ama ekonomik sıkıntın yoksa durumlar iyiyse kendine başka bir iş bak koşulları iyi olsun bu arada çalışmaya devam edersin... bence kendine Bi çay koy ayaklarını uzat şu an ne yapıyorsun bilmeden konuşuyorum
00 Yorumla
+1 yılKafama göre birilerini bulup boş zamanlarında değişik farklı güzel seyler yapardim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen günde 10 saat sabah 8 akşam ) çalışıyorum Polonya’da cuma cumartesi pazar tatil :))))
00 Yorumla
+1 yılEe çalışma o zaman millet çalışamıyom diye dert edıyon senin dert ettiğin şeye bak dısjjsjdjdh
02 Yorumla- +1 yıl
Boş yapma
- +1 yıl
Sen kesin akplisin
Gizli Üye(30-35)+1 yılgüzel bir hatunsan basalım nikahı, günde 12 saat boşluğun olur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaşımız aynı. Bir buçuk yıldır aynı durumdayım. Aşırı yoruyor gerçekten hiç bir şeye vakit kalmıyor neye yetişeceğini bilemiyorsun. O iş yerinde kalmaya mecbur musun? Eğer değilsen başka bir işe girmeye bak.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAhahha hemen buluyorum
Haftasonu tatil bir iş en iyisi bence vardiyalı olabilirdi işin o daha sıkıntı ne iş yapiyosun tam olarak
00 Yorumla
+1 yılMaalesef bu ülkede köle gibi çalışıyon emeğinin karşılığını alamıyon çok yanlış zamanda doğmuşuz
00 Yorumla
+1 yılpart time bencede mantıklı gibi geliyor
10 YorumlaBenim gibi hali vakti yerinde biriyle evlen. Rahat et
00 Yorumla
+1 yılDaha az saat calışabileceğiniz bir iş bulmalısınız
08 Yorumla- +1 yıl
Ev hanımlarinin işi daha zor bence onların işi daha zor
- +1 yıl
Ev hanımlarının işi ne alaka. Elin işini mi yapıyo kendi işini yapıyo kendi çocuğuna bakıyo. Adamda dışarıda para kazanıyo. Tam olarak ne olmasını bekliyosunuz?
- +1 yıl
Tepki vermenize gerek yoktu erkek bayan gibi evi çekip. ceviremezki tersliyonuz naptik size bayanlar la bir açınız var demekii bukadar ters davranmazdiniz
- +1 yıl
Hayat müşterek. Ev hanımlarının yaptığı işi göze sokar gibi ortaya atmışsınız, adamlar gecesi yok gündüzü yok çalışıp ekmeğini kazanma derdinde. Çalışan kadın ve erkekleri göz önünde bulundurup halinize şükredin
- +1 yıl
Evli olsam keşke acı cektiriyorlar evllige vakit yok anlıyorum sonra emekli olup maaş larini alırlar böyle yaptıkça evlilik ten soğudum. inanki insan gibi konuşmuyor sunuz kırıcı konuşuyorsunuz iyigunler yorum yap mam kırıcı konusuyonuz
- +1 yıl
Kırmak değildi niyetim kusura bakmayın ama içerledim bende söyleminize istinaden. Neden soğudunuz konuyla alakası ne peki?
- +1 yıl
Kimseye güveniyok. eskiden bizde zor gecinirdik. koye geldik durummuz iyi. kucuk. koylerde hayat iyi sehirlerlerde yaşamak zor
- +1 yıl
Niye engellediniz beni çok ayıp. ettiniz
Bir süre sonra kendine zarar verirsin bence başka iş bul
00 YorumlaÇok mecbur değilsen neden kendine bu zulmü yapıyon bide asgari ucret haftann her gunu
00 YorumlaHaftasonu tatil değilmi
01 Yorumla- +1 yıl
Haftada 1 gün tatil oda cuma
Çalışma saati uzun zor ayırırırsın
20 YorumlaKnk Türkiyede böyle olmayan kaldı mı
00 YorumlaCimere aynısını yaz.
00 YorumlaÜniversite mezunu musun?
00 Yorumla
+1 yılBizim fabrikaya aldirayim seni.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka iş bak bacım
00 Yorumla İstifa. Modern kölelik böyledir işte
04 Yorumla- +1 yıl
Bence geçim derdi olmasa bukadar insanlar çok çalışmak zorunda kalmaz
- +1 yıl
Aynen yurt dışı ndakiler aldı yürüdü kafasını çalıştıran küçük memleketler deliler aç sefil
Kit kanaat la geciniyo
- Eğitim & Kariyer konusunda 411 cevap paylaştı.
+1 yılGeçim sıkıntın yoksa işi bırak
00 Yorumla - Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer