Hata yapınca insanlar neden bu kadar tepki gösteriyor?

Hata yapmak suç mudur? İş yerinde farketmeden bir hata yaptım hatamı fark edince de düzeltemedim. İş yerindeki arkadaşlara söyledim neden böyle birsey yaptım diye bağırdılar. İşe gireli 1 ay oldu da 1 ay da hata yapmam normal değil mi?

Hata yapınca insanlar neden bu kadar tepki gösteriyor?
Cevapla