Yeni işimde hiç konuşmuyorsun diye beni sıkıyolar napabilirim?

Yeni işe başladım yani 2. Ayım herkes birbiriyle samimi oldu konuşuyolae falan banada sürekli hergün niye hiç konuşmuyorsun niye sessizsin diye darlıyorlar aslında konuşuyorum tabiki ama her şeyimi herkese anlatmak istemiyorum hemen samimi olamıyorum arada sohbete katıyorum o kadar ama artık psikolojimi bozmaya başladılar ben sürekli konuşmak zorunda mıyım? Sürekli gülecek bir şeyler buluyolae kahkaha atıyolar ciddi bi insan yok napabilirim bana sessiz diye diye sinsimi gözükürüm acaba?

Yeni işimde hiç konuşmuyorsun diye beni sıkıyolar napabilirim?
Cevapla