20 puanlık bir soru 9 maddeli ise siz de sadece 1 tanesini yaptıysanız 2,22 alacağınız için böyle bir not oluşmuş olabilir. Ben en fazla sonu 0.8 olan notlar aldım sizinki kadarını görmedim.
Aşko normalde öğretim ilkeden muaftım cc ile muaf ettirmiştim dedim alayım bari yükselteyim vizeden 65 aldım as:D ASDAD ahahaha neyse finalden iyi alırım ama yav