Ketum olmayı gerektiren, insanların “ne iş yapıyorsun?” diye darlamayacağı, milli duygularımı coşturan bir meslek sahibi olmak istiyorum. Çevirmen olarak KPSS’ye girmeden işe alınır mıyım?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çalışırsın ama devlet kabul etmez muhbir olursun ya da itirafçı en çok 2 yıldız alırsın devamı olmaz mit kpss ile personel almaz adanmış hayatlar la çalışır
Tercüman alımı da yapıyorlar. Sizin bilginiz varsa mesaj atabilir miyim?
Mitte çalışan biri en az 3 dil biliyor sana ihtiyaçları yok alınacak personeller sağdan soldan bilgi getirsin işimizi kolaylaştırsın diye ayrıca para beklentin varsa hiç girme kısas vatan sevgisi
Ben de en az 3 dil biliyorum ve vatanımı gayet seviyorum. “Sana ihtiyaçları yok” diyerek neden beni küçümsemeye çalıştığınızı anlayamadım. Mesaj atma talebimi onaylasaydınız ekstra olarak onlara sağlayacağım hizmetten de size bahsederdim. Saha elemanı olmaktan söz etmiyorum, masabaşı personel olmaktan söz ediyorum. Gerçekten bu alanda bilginiz yoksa zaman kaybetmeyelim
Ben küçümsemiyorum yalnız bilgiler masa başında toplanır güven için 3 kuşak hizmet eden varsa rahat olur yalnız fayda sağlayıp bilgi getirecek kişiler alınır diye düşünüyorum
Yani siz diyorsunuz ki orada tercümana ihtiyaç yok ve alacakları bütün elemanları bilgi toplamak için alıyorlar. Doğru mu anladım?
Ben kurumu tanıyorum lakin nerelerde ihtiyaç var tam bilemem masabaşı işi geç kendi içlerinden alırlar güvenmediklerini içeri almazlar bunu diyorum
Anladım. Güvenmeme konusu biraz saçma değil mi, sonuçta bir tıkla kişinin bütün hayatına erişilebiliyor. Bağlılık konusunda da gereken testler/kontroller yapılır yani. Peki siz metafiziğin istihbarat için kullanılması hakkında bilgiye sahip misiniz?
Devlet sırları masaya yatırılır bilgiler masada toplanır sen masabaşı iş diyosun saçma değil ayrıca 15 temmuzdan sonra işler daha sıkı hale geldi istihbarat her bilim dalıyla uğraşır yeterki yarasın kendi işine anladın
Bu tarz işler bilim dalı sayılmadığı için sormak istedim ama kullanıldığını da duymuştum. İnternet başvuruları açıldığında kpss puanı istiyordu, sınava girmeden başvurmanın bir yolu var mı?
Mail atarsın ben filanca örgütün kurumun içindeyim ya da içine girip size bilgi getiririm ya da istediğiniz adamı istediğiniz yerde öldürürüm gibi özelliklerini yazıp cevap bekliycen sana diyceklerki ücret talebin ne sen diyeceksin vatan hizmetinin bedeli olmaz ahanda içerdesin bi müddet çaışıcan sonra yıldızsız kimlik çıkıcak 5 yıldıza kadar da yükselmen icraatlarına bağlı takip edildiğini anlamazsan da istihbarat görürse ihanetle yargılanırsın
Benim olayım herhangi bir oluşumun içine dahil olmaktan ziyade olası tehlikelere karşı zamanlamayı kestirebilmek, kişi veya olay bazında. Farklı bir sorum daha var, telefon dinlemek gibi bir yetki verildiğinde bu kişisel meseleler için kullanılabilir mi? Bu da ihanet sayılır mı?
Görevi kötüye kullanmaktan görevden atılırsın
Anladım, asla öyle bir şeye yeltenmem zaten ama başka bir sebepten soruyorum. Bu şekilde görevden atılan biri süresiz olarak mı atılır, yani başka bir zaman herhangi bir şekilde tekrar işe alınabilir mi?
Süresiz atılır ama üstün hizmetleri olmuş biriyse ilerdede ona ihtiyaç varsa geri gelir bunun örnekleri var
Örnekleri Google’dan araştırırım ama size de sormak istediğim şeyler var. Görevi kötüye kullanmaktan atılmış birini yıllarca takip ederler mi? Diyelim illegal bir alışverişi oldu, bunun haberini bir şekilde alıp yakalatma veya baskın tarzında bir emri verirler mi?
Ne şekilde kötüye kullandığına bağlı şahsi dinlemede bi süre takip edilirsin atıldıktan sonra illegal alışverişte infaza kadar gider
Şahsi dinlemeyle görevden atılıp üzerinden 2-3 yıl geçtiğinde, (sil*h vs değil) daha masum bir illegal alışveriş bu radara takılmış olabilir mi? (Eve baskın yapan memurlar da telefonla amirini arayıp “bir şey bulamadık” tarzında bir açıklama yapıyorsa, pcyi alıp içindekileri silerlerse bu neyin göstergesidir, yani hangi sebepten oraya gelmişlerdir sizce?
Yaptığı hizmetin bedelini aldın demek ya da arkasında kim var görmek için devlet ne planlar bilemediğimiz için cevaplar çeşitli olur
Ama o alışveriş üzerine böyle ani bir baskın neden olmuştur, kişinin hala takip edildiğinin bir kanıtı sayılır mı?
Tabi sayılır
Bu konuyu uzattım ama çok merak ediyorum kusura bakmayın. Takip ediliyor derken telefon mesajlarına kadar takip ediliyor demek sanırım. O zaman bu kişinin insan olarak etik davranışlarda bulunmadığı da görülebiliyordur. Özel hayatında gayriahlaki davranışlarda bulunması bu kişinin yeniden göreve alınıp alınmamasını etkiler mi?
Tekrar görev almaz devlet belki pis işlerde kullanır biraz ismini de lekelememek için öyle bi hamle yapmış olabilir
Kişiyi korumak için mi yapmıştır?
Kendi menfaatlerini korumak için olduğu kesin
Yani daha önce o kişiye görev verdiği için, ileride tekrar lazım olabilir diye bu sistem temkinli davranıyor. Kişinin görece yanlış bir yola sapmasını bu yüzden engelliyor. Yeni ve büyük bir iş girişimini bile baltalıyor bu yüzden. Ve kişiyi eli kolu bağlı işsiz bir hayata mecbur bırakıyor. Bu olabilir mi gerçekten?
Dosya ve ceza teyammüller ve menfaatlere bakmadan bişi diyemem ki
Ben de konuya bu kadar vakıfım ve başka bir bilgim de yok. Son derece basiretsiz birisi olduğunu biliyorum sadece. Son bir sorum daha var. Yazım kurallarına çok dikkat eden birisi, neden bir anda virgülleri , bu şekilde boşluktan sonra kullanmaya başlar? Yazılımcı olmakla ilgili bir alışkanlık mıdır, yoksa psikolojik bir sorunun işareti midir?
Noktalı şifreleme de olabilir sana yazarken kullanıyorsa öyle bi alışkanlıktır
Bu işlerden uzaklaştırıldıktan sonra gelişen bir alışkanlık sanırım. Ama psikolojik boyutta problemleri de olduğu için belki bilirsiniz diye sormak istedim. Herkese karşı istisnasız böyle yazıyor. Belki kodlama vs sebebiyle oluşmuştur. Bir sorum daha var ama buradan sormasam daha iyi olur
Devlet herşeyiyle temiz kişilerle iş yapmaz zaten o da öyle biridir