Güncellemeler
+1 yıl
Peki alternatif olarak ne yapmalıyım
Öncelikle atama yok bitti çalışma diyenlere inanma hepsi yalancı. Kendileri şu saatte derse oturdular emin ol. Atama bitmedi, azaldı. 50 atıyorsa 5-10 atayacak artık biri de sen olacaksın. Kursa yazılmaya gerek yok. Yavaştan kendin başla. Matematik belirleyici bol bol soru çöz seviyeni yükselt. Diğer derslerden de ufak ufak ilerle emin ol her şey farklı olur.
Cevap
3Cevap
Siyaset ve Kamu okumuş biri olarak söylüyorumki A grubu gerçekten çok zor ve ataması az
atama falan yok gitme boşa
Zor, memurluk bitti artık
Memur mu olcan😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?